Ik kan niet meer inloggen op LowRateVoip en krijg steeds volgende melding :
Username and/or password incorrect (error 4).
Please double-check and re-enter. Switch off capslock.
Volgens gevraagde gebruikesnaam en paswoord zijn deze steeds hetzelfde en toch kan ik niet inloggen
en om vragen te stellen op hun site moet je eerst ingelogd zijn
Ik zou een nieuwe account aanvragen maar heb nogal wat belkrediet dat dan zou verloren zijn
Hoe op te lossen of heeft iemand een e-mail adress van LowRateVoip
Inlogprobleem
-
- Elite Poster
- Berichten: 2524
- Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 264 keer
Is dat niet een van de Betamax-providers? Dan heb je geen kans op antwoord op je mails.
Je kunt natuurlijk binnen een uurtje proberen, gebeurt met elk inlogsysteem dat er eens iets misgaat.
Je kunt natuurlijk binnen een uurtje proberen, gebeurt met elk inlogsysteem dat er eens iets misgaat.