Hallo,
Heeft er nog iemand problemen met het downloaden van Youtube video's?
Ik heb reeds diverse programma's gebruikt van Youtube Downloader HD (mijn favoriet) tot Youtube Downloader, Youtube Downloader Suite enz. Geen enkele video download.
Enkel met de Flashgot plugin onder firefox kan ik sommige video's downloaden, maar niet in HD kwaliteit, enkel flv (360p max).
Kennis van me had dit ook aan de hand dus lijkt het erop dat Youtube aanpassingen heeft doorgevoerd?
Problemen met Youtube downloads
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
-
- Premium Member
Voor diegenen die het ineteresseert: met Youtube Downloader Suite is het mogelijk om nog Youtube video's te downloaden (ook in HD), zolang je de Video Recorder enabled. Andere programma's blijken niet meer te werken.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
De download moet tegenwoordig gebeuren in dezelfde sessie als dat je het filmpje opvraagt.
URL capteren met Firebug en downloaden met DownThemAll! lukt dus enkel als je de download begint terwijl het filmpje nog speelt, daarna is de URL niet meer geldig.
Keepvid en/of SnipMP3 zijn inderdaad handiger (al lukt het daar ook niet altijd mee om de hoogste kwaliteit mee te downloaden).
URL capteren met Firebug en downloaden met DownThemAll! lukt dus enkel als je de download begint terwijl het filmpje nog speelt, daarna is de URL niet meer geldig.
Keepvid en/of SnipMP3 zijn inderdaad handiger (al lukt het daar ook niet altijd mee om de hoogste kwaliteit mee te downloaden).
-
- Premium Member
Met Youtube Downloader Suite kan je wel steeds in de hoogste kwaliteit downloaden, werkt zeer goed moet ik zeggen.
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
easy youtube downloader (firefox) is ook verdwenen.
Plugin is actief
Plugin is actief

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –