Bij mjin schoonma hebben ze sinds kort digitale tv met de nieuwe wireless modem.
Ze hebben daar ook nog een tweede tv die nu gewoon op analoog signaal zit.
Ik heb in mijn nieuw huis telenet buiten gegooid maar de digibox heb ik nog.
Kan ik die (simpel) hergebruiken om ook digitaal te kijken (interactief is niet nodig) of gaat er weer betaald moeten worden?
oude digibox hergebruiken
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Met proberen geef je niet uit hé.
Het kan zijn dat je een eenmalige activatiekost van 50€ moet betalen
Het kan zijn dat je een eenmalige activatiekost van 50€ moet betalen

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 133 keer
ik heb vorig jaar een tweedehands digicorder laten activeren. Volgens de klantendienst kan je zo'n toestel gratis activeren indien niet interactief.
Achteraf bleek er toch 50 € aangerekend. Ik was toch al van plan om interactiviteit aan te vragen en heb daarom er niet meer over geprotesteerd.
Achteraf bleek er toch 50 € aangerekend. Ik was toch al van plan om interactiviteit aan te vragen en heb daarom er niet meer over geprotesteerd.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 4 keer
nog een "leuk" weetje:
Opgelet!
Je kunt ook geen heractivering vragen van een Digibox of Digicorder als de vorige eigenaar nog een openstaand saldo heeft bij Telenet. Let dus zeker goed op!
Opgelet!
Je kunt ook geen heractivering vragen van een Digibox of Digicorder als de vorige eigenaar nog een openstaand saldo heeft bij Telenet. Let dus zeker goed op!
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
- Bedankt: 208 keer
Ik ben verplicht tot aankoop van digicorder omdat ie niet binnen de 7 dagen binnen was.
Volgens de helpdesk kan (zelfs na aankoop) enkel ik die box eventueel hergebruiken wanneer ik terug klant zou worden wat ondertussen dus absoluut uitgesloten is.
Volgens de helpdesk kan (zelfs na aankoop) enkel ik die box eventueel hergebruiken wanneer ik terug klant zou worden wat ondertussen dus absoluut uitgesloten is.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?