webradio/mp3 streamer 19inch

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
Plaats reactie
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 685 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

We hebben nu een Sangean WFT-1 in gebruik en die doet wat hij moet doen.

Tot een tijdje terug gebruikten we een Lacie harddisk met de MP3's erop. De mediaserver op de LAcie heeft de mogelijkheid om een playlist te 'randomizen' bij elke opstart. Handig want de Sangean heeft geen random functie.

De Lacie is ondertussen overleden en vervangen door een Synology. Helaas ontbreekt daarop de 'randomize playlist' functie.

We zouden dus de Sangean willen vervangen door een player die wel random play kan.

Het MOET een 19inch model zijn, geen modern gedrocht.

Op de conrad site vond ik deze : http://www2.conrad.be/goto.php?artikel=344868
Een DNT hij heeft random maar het is niet duidelijk of dat ook in een playlist werkt.

EDIT: bijkomende 'eis' als de spanning eraf geweest is zou het nuttig zijn dat de playlist gewoon terug begint te spelen zonder menselijke tussenkomst.

Iemand ervaring of tips ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 685 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

Niemand ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Stop een Logitech Squeezbox in een leeg 19" frame... uiteindelijk zie je dat ding toch niet (en heb je een remote die wireless werkt).
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”