Helpdesk dropped je call bij telefonie test

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Sinds de installatie van m'n nieuwe Fibernet modem heb ik al verschillende dagen problemen gehad met telefonie en internet.

Toen ik echter met m'n GSM naar 015/66.66.66 belde en aangaf telefonie problemen te hebben, moest ik uiteindelijk het nummer van m'n vast lijn ingeven waarna ik de melding kreeg "Uw lijn wordt getest" en daarop werd m'n GSM gesprek afgebroken (reeds verschillende keren meegemaakt).

Ik denk dat TN nog wat extra indexaanpassingen zal moeten doen om DEFTIGE service te bieden :bang:
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1700
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 97 keer
Provider

Wie zal het zeggen, 3 de keer, 10 de keer, 20 ste keer goeie keer. :-D
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”