Weten jullie misschien een local acces nummer vanuit India om via een VOIPdienst te kunnen bellen?
In september ga ik naar India en via m'n gsm van het werk kan ik aan 60 ct pm lokaal bellen. Als ik dan een local access nummer zou kunnen vinden waardoor ik goedkoop naar België kan bellen zou dat zeer welkom zijn. De Betamax-klonen hebben spijtig genoeg geen LANr vanuit India.
Merci!
VOIP local access nummer vanuit India
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Heeft jouw werk geen VPN? misschien is dat de uitkomst (al denk ik dat het wel zeer ongunstig wordt voor je latency 

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- LPS
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 37 keer
Ik ga privé, op verlof
. Ik ga geen laptop of andere data-achtige toestellen meenemen buiten een gsm, die van het werk omdat het daarmee een pak goedkoper is (maar nog niet goedkoop genoeg...)

-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3754 keer
- Recent bedankt: 9 keer
In een aantal landen is VoIP wettelijk niet toegelaten, waarschijnlijk als protectie van de monopoliepositie van de nationale telefoonmaatschappijen.
Wellicht behoort India tot die groep van landen. In dit geval zullen er geen lokale inbelnummers voor VoIP bestaan.
Ook SIPBroker, die inbelnummers heeft over de hele wereld, heeft geen nummer in India.
Wellicht behoort India tot die groep van landen. In dit geval zullen er geen lokale inbelnummers voor VoIP bestaan.
Ook SIPBroker, die inbelnummers heeft over de hele wereld, heeft geen nummer in India.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Kijk hier misschien even. Met wat geluk vind je hier je gading:
http://www.indiacallinginfo.com/india-v ... -providers
http://www.indiacallinginfo.com/india-v ... -providers
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3754 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Zoals ik al in een eerdere post vermoedde: VOIP is zeer gereglmenteerd in India, en met een Indian VoIP provider kan je geen binnenlandse gesprekken voeren. Ik vermoed dat de TS geen oplossing vindt om voor met zijn GSM (aan 60ct/min) een lokaal access punt te vinden.indiacallinginfo schreef:Due to restrictions on internet telephony in India, the VoIP providers listed below are not designed for domestic long distance calling services (NLD calls). In fact, no domestic long distance VoIP providers exist offering the kinds of 'VoIP dial in' and 'VoIP dial out' services seen in other markets.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
- LPS
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 37 keer
Ok, merci allemaal. Het zal hoogstwsl idd niet mogelijk zijn, spijtig.
Ik heb ontdekt dat ik via de gsm van het werk gebeld kan worden in India aan -50%, m.n. 55ct per minuut.
Dat is volgens mij nog het beste alternatief voor gesprekken te voeren...
Ik heb ontdekt dat ik via de gsm van het werk gebeld kan worden in India aan -50%, m.n. 55ct per minuut.
Dat is volgens mij nog het beste alternatief voor gesprekken te voeren...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
- Bedankt: 29 keer
Even een out of the box denkpiste:
Bel naar een DID nummer in België vanuit India, leg neer en laat een PBX met VoIP account terugbellen naar je gsm in India?
Alleen de eerste minuut en aansluitingskosten zijn dan duur, om terug te bellen betaal je met poivY bijvoorbeeld slechts 1,7cent / minuut naar een mobiel nummer in India, en als je dan terugbelt naar België kan je zelfs van je freedays profiteren om gratis naar vaste nummers te bellen
Bel naar een DID nummer in België vanuit India, leg neer en laat een PBX met VoIP account terugbellen naar je gsm in India?
Alleen de eerste minuut en aansluitingskosten zijn dan duur, om terug te bellen betaal je met poivY bijvoorbeeld slechts 1,7cent / minuut naar een mobiel nummer in India, en als je dan terugbelt naar België kan je zelfs van je freedays profiteren om gratis naar vaste nummers te bellen