Storing Belgacom VDSL, snel opgelost

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Het moet niet altijd negatief zijn....

- 5 maand geleden: Scarlet Internet aangevraagd, tot 2 maand geleden nog geen internet van hun geleverd afspraken verliepen zeer stroef en de lassers hadden het altijd druk volgens hun (meer dan 2 dagen zonder overdrijven van de ene naar de andere doorgestuurd om terug bij de eerste te komen)
- 2 maand geleden: opzeg brief naar scarlet voor iets dat er nog niet was, gelijk vriendelijk behandeld dus niets dan postief
- 2 maand geleden: ook Belgacom Intense met Bizz optie besteld, week erna lassers gekomen + internet geleverd
- Vandaag: Deze nacht lag het internet er uit 'NOT CONNECTED', 9u30 gebeld, 10u15 stond er iemand aan de deur. Deze kon me niet helpen omdat het eens iets groter probleem was (andere poorten getest etc). 13u14 telefoontje gehad van die technieker om te laten weten dat het opgelost is en lijntesten etc reeds gedaan.

Dus Belgacom met Bizz optie is super naar mijn mening, ook de manier hoe de facturatie loopt om zo ook te zien wat je komende maand mag verwachten aan kosten.

Enige probleem is, ik kan zelf niet bellen naar Belgacom, hun 0800 werkt niet op een MobileVikings kaartje zoals aangeven in een ander toppic.

:banana:
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2120
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
Bedankt: 121 keer
Recent bedankt: 1 keer
Te Koop forum

Bizz heeft dan ook 8 uur SLA.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S25 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS1821+
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin Venu3
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”