Base Carrier preselect?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 108 keer

Hallo,

Doet BASE voor hun vaste telefonie ook aan carrier preselect?

Ik was vorig weekend bij iemand die een vast nummer had bij Belgacom (classic line), maar toch kreeg hij een factuur van BASE (met de gebelde nummers erop). Daarom mijn vraag: werkt BASE met carrier preselect?

PS. Vermoedelijk is dit een formule van jaren geleden die momenteel nog steeds actief is (maar compleet overpriced anno 2011). Was nog van in de tijd van Tele2 dat hem gezegd hadden "neem internet + telefonie bij ons, en uw telefoongesprekken binnen Belgie naar vaste toestellen zijn dan gratis". Ongelooflijk dat hij nu nog steeds een 512 kbps/128 kbps verbinding heeft met een limiet van 0,5 GB anno 2011 ! Prijs per maand was telkens rond de 60,- euro (inclusief extra datablokken en gesprekken naar GSM) + ongeveer 20,- euro per maand voor zijn classic lijn van Belgacom. En natuurlijk heeft BASE hem nooit ingelicht dat er tegenwoordig betere en goedkopere alternatieven zijn... Als we hier niet moeten ingrijpen weet ik het ook niet meer :-)
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

is inderdaad nog de tele2 formule.

als ze kunnen binnen rijven zullen ze het niet laten.
anders kan me moeilijk voorstellen dat ze op de een of andere manier nog nooit zijn gecontacteerd.
gebruik zelf al 2 jaar home pack 4 met gratis bellen vaste lijn.

succes

ga goed na hoe lang het belgacom contract nog loopt.
gewoonlijk een heel kleine promotie voor contract afloopt en ge hangt terug een jaar vast.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”