Ik kan dit probleem oplossen enkel door de bbox2 volledig te resetten wat toch een tijdje duurt. Daarna herhaalt het voorval zich. Download ik niet, dan blijft de speedtest ok. Gans mijn intern netwerk (zelfs mediastreamer) lijdt er dan wel onder tot ik de bbox2 reset. Disconnect alleen helpt niet.
Dus mijn vraag is : capped belgacom mijn downloadsnelheid (ik heb nogal wat verbruikt deze maand, ik geef het toe) of is mijn bbox2 defect ?
Ik kijk ondertussen normaal geen belgacom tv omdat ik meestal mijn mediastreamer of telenet gebruik om tv of fims te kijken.
Het fenomeen is nogal nieuw, eerder heb ik dit niet opgemerkt.
Kan iemand eventueel een en ander nakijken (op dit ogenblik heb ik gereset en speed zou moeten ok zijn), maar ik kan het op vraag weer uitlokken denk ik

En zou mijn bbox2 dan "inruilbaar" zijn voor een nieuw exemplaar mocht deze defect blijken ? Zit daar een garantieperiode op? Ik kreeg hem bij de actie internet + bellen = gratis belgacom tv. Zou twee jaar geleden kunnen zijn.