Hallo allemaal,
Dus enkel voor het selecte clubje met 30/6 profiel. Weer een groot aantal gefrustreerden bij Belgacom. Ik weet het, de afstand tot de ROP en lijn verzwakking.
En nu maar duimpjes naar omlaag belgacom lovers.
Groetjes,
jempie
ps. ik heb een 20/2 profiel. kan ik geen belgacom on pc mee kijken en HD kijken en opnemen.
gesplitst off-topic (was: Nieuw VDSL2-profiel: 50 Megabit ?)
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Oproep aan iedereen: Reageer gewoon NIET

(sorry iemand moet het zeggen)

(sorry iemand moet het zeggen)
Laatst gewijzigd door honda4life 28 jun 2011, 11:15, in totaal 2 gewijzigd.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 16 keer

-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/ Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 142 keer
Aan de reacties hier te zien, wordt - zoals ik al meermaals geponeerd heb - toch ook wel door menigeen belang gehecht aan downloadSPEED ... En nogmaals, dit met zeer veel respect voor anderen die andere features belangrijk vinden die BGC wel biedt.
Als ik bv. Inge haar toestand zie en al diegenen die blijven hangen op lage profielen, denk ik dat deze klanten momenteel niet echt geïnteresseerd in een Samsung Tablet ...
Sorry voor de negatie van "de-reageer-niet" oproep. Iedereen moet zijn mening kwijt kunnen ... Misschien wordt dit de 34° duim naar beneden ... ?
Als ik bv. Inge haar toestand zie en al diegenen die blijven hangen op lage profielen, denk ik dat deze klanten momenteel niet echt geïnteresseerd in een Samsung Tablet ...
Sorry voor de negatie van "de-reageer-niet" oproep. Iedereen moet zijn mening kwijt kunnen ... Misschien wordt dit de 34° duim naar beneden ... ?
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 7 keer
Moderator,
wat is je reactie op @honda4life. Is dit volgens de regels?
Of mag ik mijn mening niet meer posten. Jullie doen maar, maar zo bekrompen;
mijn zie je hier niet meer, salut belgacom lovers
wat is je reactie op @honda4life. Is dit volgens de regels?
Of mag ik mijn mening niet meer posten. Jullie doen maar, maar zo bekrompen;
mijn zie je hier niet meer, salut belgacom lovers
-
- Elite Poster
Volledig akkoord Jempie Ik heb ondertussen mijn 34° al binnen ... en van wie zou die toch komen?
PS Hoeveel mag je er eigenlijk verzamelen vooral uw account geblokkeerd wordt ?
@ Mods: dat jullie elementaire beleefdheid, respect bij reacties voor andere meningen, etc eisen, vind ik niet meer dan normaal. Dit zijn m.i. alledaagse omgangsregels en uit een positieve confrontatie van verschillende meningen, kom je zelf - cfr. mijn reactie gisteren - tot meer genuanceerde visies. Nogmaals danzij dit forum plaats ik nu ook het TN aanbod binnen een relatiever & correcter perspectief.
Censuur is van een totaal andere orde ....
En finaal ... Het gaat hier toch niet om "leven of dood". Denk nog altijd dat het de bedoeling is van dit forum om
1. Mekaar te helpen op basis van kennis of ervaringen etc. daar waar anderen technische problemen hebben
2. Ervaringen uit te wisselen opdat mede-forumgebruik de "pro's" en "contra's" van providers correcter kunnen afwegen
3. Persoonlijke standpunten / visies te poneren met het nodige respect voor "anders-denkenden"
Indien dit niet het geval is, wil dan aub direct mijn account blokkeren.
@ Mods: dat jullie elementaire beleefdheid, respect bij reacties voor andere meningen, etc eisen, vind ik niet meer dan normaal. Dit zijn m.i. alledaagse omgangsregels en uit een positieve confrontatie van verschillende meningen, kom je zelf - cfr. mijn reactie gisteren - tot meer genuanceerde visies. Nogmaals danzij dit forum plaats ik nu ook het TN aanbod binnen een relatiever & correcter perspectief.
En finaal ... Het gaat hier toch niet om "leven of dood". Denk nog altijd dat het de bedoeling is van dit forum om
1. Mekaar te helpen op basis van kennis of ervaringen etc. daar waar anderen technische problemen hebben
2. Ervaringen uit te wisselen opdat mede-forumgebruik de "pro's" en "contra's" van providers correcter kunnen afwegen
3. Persoonlijke standpunten / visies te poneren met het nodige respect voor "anders-denkenden"
Laatst gewijzigd door koenraaddeconinck 28 jun 2011, 13:54, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Bericht aangepast wegens dubbele post waarvoor excuses.
Toch correctie op vorig bericht: ga vandaag nog de kaap van de 40 neerwaartse duimen halen, denk ik
Toch correctie op vorig bericht: ga vandaag nog de kaap van de 40 neerwaartse duimen halen, denk ik

-
- Plus Member
als ik je daarmee een plezier doe Koenraad, dan zeg je het maar hoor ( grappeke
)

Proximus/ Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1686 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Er worden geen accounts geblokkeerd o.b.v. duimpjes. Enkel worden sommige posts verborgen bij heel hoge negatieve duimpjesratio's voor die specifieke post. Duimpjes zijn puur een indicatie van hoe gebruikers je inbreng beoordelen.
Ik vind dat in deze topic wat losjes wordt omgegaan met de duimpjes en ik betreur dat ook.
Ik vind dat in deze topic wat losjes wordt omgegaan met de duimpjes en ik betreur dat ook.
-
- Elite Poster
Thiebaba:
Gelukkig van uwentwege nog eens een humoristische interventie ...
Gelukkig van uwentwege nog eens een humoristische interventie ...

-
- Plus Member
tja.... 't moet ook een beetje leuk blijven hé 

Proximus/ Tuttimus
-
- Elite Poster
Sorry Goztow, alleen in deze topic ?Goztow schreef:Er worden geen accounts geblokkeerd o.b.v. duimpjes. Enkel worden sommige posts verborgen bij heel hoge negatieve duimpjesratio's voor die specifieke post. Duimpjes zijn puur een indicatie van hoe gebruikers je inbreng beoordelen.
Ik wil niet "de slijmbal" uithangen maar ik vind dat ook het werk van "de mods" wat respect verdient ... Het is immers bij gratie van hun bloed en zweet dat dit formum blijft bestaan en rijk zullen ze er wschl niet van worden.
Spijtig dat sommigen het forum dan ook verlaten louter omwille van te veel neerwaartse duimpjes wegens beoordeling van een visie van anderen die niet strookt met de eigen persoonlijke opvatting.
Nogmaals laat ieder zijn mening verkondigen met respect voor elementaire beleefdheidsregels en andere opinies !!!
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
graag terug on topic. voor de duimpjes is er apart topic 

Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- honda4life
- Moderator
Oké, mijn verontschuldigingen naar Jempie toe, bij nader inzien was mijn mening onterecht.koenraaddeconinck schreef:Volledig akkoord Jempie Ik heb ondertussen mijn 34° al binnen ... en van wie zou die toch komen?
Ik zal hem nog even een PM sturen.
Dit hebben we te danken aan onze troll... helaas ga ik er niet veel woorden aan vuilmaken want ik gun de troll het pleziertje absoluut niet.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Die indruk heb ik ook. Verleden week was het hier precies komkommertijd, vandaag kunnen we met modereren niet vlug genoeg bijbenenTomG schreef: @ voorgaande posters,
De schoolvakantie is begonnen zeker?

Oproep aan alle posters:
- tracht een beetje beleefd te blijven.
- wees niet zo vlug op de tenen getrapt door een neg. reactie of neg. duimpje.
- en vooral: blijf ON-TOPIC ..... please !!!
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
-
- Elite Poster
honda4life schreef: Oké, mijn verontschuldigingen naar Jempie toe, bij nader inzien was mijn mening onterecht.
Ikzal hem nog even een PM sturen.
Dit hebben we te danken aan onze troll... helaas ga ik er niet veel woorden aan vuilmaken want ik gun de troll het pleziertje absoluut niet.
@ Mods: als dit het niveau is, hoeft het voor mij niet meer. Bij deze de zeer uitdrukkelijjke vraag om mijn account te verwijderen. Toch met dank en sympathie voor diegenen die me in het verleden adviezen gegeven hebben en:
- met integere bedoelingen aan dit forum meewerken
- respect hebben voor de gebruikters die wel op een volwassen manier en serene manier van gedachte kunnen wisselen met "anders-denkenden"
Het feit dat de 2 berichten van Jempie verwijderd zijn of verborgen worden, is voor mij een vorm van censuur waarmee ik me niet kan verzoenen.
Als diegene die ik citeer hier de status krijgt van "Eliteposter" ... dan ligt mijn perceptie van "elite" totaal ergens anders.
Veel succes verder.
Ik stuur iemand van de mods dit bericht ook nog in PB.
PS @ Honda4live: hoop dat jij geen van de BGC medewerkers bent, want dit zo pas DE PERFECTE reclame voor BGC zijn hoor !!
Laatst gewijzigd door koenraaddeconinck 28 jun 2011, 20:30, in totaal 3 gewijzigd.
- honda4life
- Moderator
Zijn berichten zijn niet weg!
Met troll bedoel ik jempie absoluut niet... als je hier vaak/lang zit snap je ten minste wat ik bedoel!
PS: Heb je mijn PM ontvangen?
Ik heb deze zowel naar jouw als Jempie willen sturen, maar met 2 ontvangers weet ik niet of het gelukt is.
Deze staat namelijk niet meer bij verzonden berichten.
En eehm... lees wat hier staat, want dat heb je precies nog niet gedaan, je spuwt liever je gal uit zonder te reageren op wat ik je wou zeggen!
Sorry hoor, echt rot van me
Met troll bedoel ik jempie absoluut niet... als je hier vaak/lang zit snap je ten minste wat ik bedoel!
PS: Heb je mijn PM ontvangen?
Ik heb deze zowel naar jouw als Jempie willen sturen, maar met 2 ontvangers weet ik niet of het gelukt is.
Deze staat namelijk niet meer bij verzonden berichten.
En eehm... lees wat hier staat, want dat heb je precies nog niet gedaan, je spuwt liever je gal uit zonder te reageren op wat ik je wou zeggen!

Sorry hoor, echt rot van me

Laatst gewijzigd door honda4life 28 jun 2011, 20:33, in totaal 3 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Mijn laatste bericht was "dubbele" post. Dus nogmaals excuus mods.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Jongens ....
Laat ons de kalmte bewaren, zelfs bij deze subtropische temperaturen en onweersdreigingen
.
Dit alles berust op één groot misverstand: (jempie verkeerdelijk aanzien als onze gekende Forum troll), en een te impulsieve reactie van honda4life (die zich hiervoor al persoonlijk bij betrokkenen heeft verontschuldigd).
Wat betreft de duimpjes: de crew beseft dat het systeem niet ideaal is, en de nodige aanpassingen zijn in discussie.
Een beetje geduld (we doen dit ook maar in onze vrije tijd).
Hiermee zijn alle (18) OFF-TOPIC posts uit de originele tread afgeslpitst, zodat we de orginele discussie on-topic verder kunnen zetten. Dank vooor jullie begrip.
PS - Alle duimpjes uit deze discussie werden gereset
Laat ons de kalmte bewaren, zelfs bij deze subtropische temperaturen en onweersdreigingen

Dit alles berust op één groot misverstand: (jempie verkeerdelijk aanzien als onze gekende Forum troll), en een te impulsieve reactie van honda4life (die zich hiervoor al persoonlijk bij betrokkenen heeft verontschuldigd).
Wat betreft de duimpjes: de crew beseft dat het systeem niet ideaal is, en de nodige aanpassingen zijn in discussie.
Een beetje geduld (we doen dit ook maar in onze vrije tijd).
Hiermee zijn alle (18) OFF-TOPIC posts uit de originele tread afgeslpitst, zodat we de orginele discussie on-topic verder kunnen zetten. Dank vooor jullie begrip.
PS - Alle duimpjes uit deze discussie werden gereset
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.