Pay & Surf probleempje

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Electribe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 269
Lid geworden op: 02 jan 2011, 01:02
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 37 keer

Ik heb een Pay & Go kaartje bij Proximus en gebruik Pay & Surf voor data, dit door #151*1# te versturen (€10, 200 MB, 1 maand geldig). Mijn probleem is nu dat ik pas een nieuw pack van 200 MB kan aanvragen als ofwel het huidige opgebruikt is, ofwel het een maand later is. Omdat ik regelmatig niet de volledige 200 MB opgebruikt heb, moet ik dus erg opletten om op tijd een nieuw pack aan te vragen, anders betaal ik 0.42 euro per 5 min dat ik online ben (het standaard tarief).
De laatste keer was ik dus een dag te laat om een nieuw pack aan te vragen, en was ik dus zonder het te beseffen op 1 dag ongeveer 15 euro belwaarde kwijt, aangezien een smartphone nogal regelmatig verbinding maakt.

Moet ik nu echt telkens de volledige 200 MB opgebruiken, ofwel op de laatste dag wachten tot middernacht om een nieuw pack te kunnen aanvragen (of op de laatste dag data uitzetten op mijn smartphone en de volgende dag een nieuw pack aanvragen vooraleer data terug aan te zetten)? Dit is een vrij idioot systeem vind ik.

Het zou veel gemakkelijker zijn als ik gewoon opnieuw een pack kan aanvragen en die 200 MB bij mijn huidig saldo toegevoegd wordt.
Gebruikersavatar
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

Beste Electribe,

Hiervoor neemt u best contact met de Proximus-klantendienst op het nummer 078 05 6000 of 6000 (gratis vanaf een Proximus GSM).

Met vriendelijke groeten,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Electribe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 269
Lid geworden op: 02 jan 2011, 01:02
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 37 keer

Alvast bedankt voor het antwoord Eva, maar kan je mij zeggen hoe ze dit oplossen? Gemakkelijkste zou zijn dat data gewoon gedeactiveerd wordt zonder pack, zodat ik simpelweg niet online kan (en dus ook geen overbodige kosten kan maken).
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”