Hoi!
Sinds vorige week hebben ze belgacom en al die toestanden komen aansluiten (21/06). De vraag is nu op welke datum resetten ze hun volumemeters?
Is dat altijd de 1ste van de maand? Of is dat bvb 21/06 tot 21/07?
Ik kon er niets van vinden op hun website zelf.
En nog is een vraagje ik heb me moeten registeren bij e-services met een ander email dan ik heb gekregen (email dat op je inschrijvings papieren staat, [email protected] etc) Omdat ik gewoon weg niet kon inloggen op dat account. Site van belgacom zelf doet ook wel wa raar de laatste tijd.
Reset Volumemeter & email.
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Lijkt mij een fout gegeven...nu zijn de logins fd0xxxxx, en zeker niet fd9xxxx?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
idd ik heb maar een random nr gegeven.krisken schreef:Lijkt mij een fout gegeven...nu zijn de logins fd0xxxxx, en zeker niet fd9xxxx?
Bedankt!powaq schreef:De teller reset op de 1e van de maand.
Laatst gewijzigd door philippe_d 27 jun 2011, 09:55, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: dubbele post samengevoegd
Reden: dubbele post samengevoegd
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
ik bevestig, de reset is de eerste van elke maand
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Even nagegaan : er zijn 3 resetperiodes : 1/11/21e van de maand
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Plus Member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 19 aug 2010, 20:59
- Twitter: SandersBert
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
Jij kijkt op 1 van die drie dagen (1 / 11 / 21) in je Belgacom E-services en klik je op "Het maandelijkse volume raadplegen". Wanneer de teller weer bijna in het begin staat weet je wanneer het gereset werd.