heeft proximus 3g femtocellen te koop of huur? Ik zit in de tuin en in huis op een plaats waar gprs zelfs niet werkt.
ik heb al wat zitten rond zoeken maar ik vind niets
femtocell?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
- Bedankt: 103 keer
overstappen naar base of mobistar zal de snelste en handigste oplossing zijn.
(ik weet zelfs nog een gebied waar het tot 2008 geduurd heeft eer er bereik was voor te bellen en smsen)
(in 2004 hebben we dit eens doorgegeven na 4jaar hebben ze er iets aan gedaan
)
(ik weet zelfs nog een gebied waar het tot 2008 geduurd heeft eer er bereik was voor te bellen en smsen)
(in 2004 hebben we dit eens doorgegeven na 4jaar hebben ze er iets aan gedaan

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 51 keer
met base en mobistar is het zelfde probleem, randje met groot landbouw gebied...
(wifi gegevens door geven aan iedereen die over de vloer komt zie ik niet echt zitten.)
zal eens bellen en vragen naar de stand van zaken
(wifi gegevens door geven aan iedereen die over de vloer komt zie ik niet echt zitten.)
zal eens bellen en vragen naar de stand van zaken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 23 keer
gebruik eg een http://www.fon.com toestel... voor <50 euro heb je er een...
wifi voor jouw...en een gescheiden wifi voor "bezoekers"...
ze maken verbinding met een "niet geencrypteerd" wifi signaal waarop ze mogen inloggen op hun duidelijke "web" pagina
en ze kunnen niet aan jouw pc
het voordeel is vnl dat eenmaal je een "fon" account hebt... je ermee terecht kunt op 4 miljoen fon hotspots...
1 miljoen in Engeland... 1 miljoen in Japan ... een 100.000 elk in Frankrijk & Portugal & Rusland... en de rest wereldwijd...een kleine 2000 in België
wifi voor jouw...en een gescheiden wifi voor "bezoekers"...
ze maken verbinding met een "niet geencrypteerd" wifi signaal waarop ze mogen inloggen op hun duidelijke "web" pagina
en ze kunnen niet aan jouw pc

het voordeel is vnl dat eenmaal je een "fon" account hebt... je ermee terecht kunt op 4 miljoen fon hotspots...
1 miljoen in Engeland... 1 miljoen in Japan ... een 100.000 elk in Frankrijk & Portugal & Rusland... en de rest wereldwijd...een kleine 2000 in België
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 23 keer
ondersteund alleen 900 en 1800mhz...goed om bijv Mobile Vikings met zijn GPRS-Edge nog beter te kunnen ontvangen...
maar de 3G van Mobistar & Proximus zitten op 2,1 en 2,8ghz dacht ik
maar de 3G van Mobistar & Proximus zitten op 2,1 en 2,8ghz dacht ik

- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
weet ge wat cool zou zijn dat die dingen meerdere netwerken kunnen registreren, zodat jij binnen jouw bedrijf gewoon kpn nl proximus enz kan aabieden hehe, internationale clienten zouden dan tegen lokaal tarief met hun gsm kunnen bellen.