Hallo,
Ik ben op zoek naar een "fax to mail" service. (voor verzenden én ontvangen uiteraard)
Het is voor een kleine zelfstandige, dus ik zoek wel iets betrouwbaar.
Heb de indruk dat er veel hostingbedrijven zijn die zoiets aanbieden ...
Thanks voor ideeën en suggesties!
Fax service
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 23 keer
weepee.be
je kunt hier een dedicated fax account aanmaken...voor 16 euro (18 euro maar je krijgt 2 euro cadeau) eenmalig heb je een belgisch telefoonnr (eventueel geporteerd?)
geen maandelijkse of jaarlijkse kosten...
je kunt aanvraag doen voor een "pro" account voor evt facturatie?
je kunt hier een dedicated fax account aanmaken...voor 16 euro (18 euro maar je krijgt 2 euro cadeau) eenmalig heb je een belgisch telefoonnr (eventueel geporteerd?)
geen maandelijkse of jaarlijkse kosten...
je kunt aanvraag doen voor een "pro" account voor evt facturatie?
-
- Elite Poster
- Bedankt: 450 keer
Ik zou ook weepee.be nemen.
Echter kan je ook combell nemen: http://www.combell.com/nl/office/online-fax-services dit zit ook in het starterspack van unizo. De interface is net iets makkelijker, maar je betaald er ook voor
Echter kan je ook combell nemen: http://www.combell.com/nl/office/online-fax-services dit zit ook in het starterspack van unizo. De interface is net iets makkelijker, maar je betaald er ook voor
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3754 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Voor verzenden èn ontvangen ??spacekiek schreef:Ik ben op zoek naar een "fax to mail" service. (voor verzenden én ontvangen uiteraard)
- fax to mail is per definitie alleen ontvangen van faxen (in je mailbox). Zoals vorige posters al antwoordden: een fax-to-mail account bij WeePee is de ideale oplossing. Wat betreft kosten: het kost je in feite 20 EUR (min. oplaadbedrag), daarvan hou je 4 EUR belkrediet over.
- faxen versturen vanaf de PC kan ook via WeePee. Hiervoor heb je geen hardware nodig: gewoon een Voip account bij WeePee, en een HylaFax toepassing op de PC installeren. Dan kan je faxen vanuit ieder programma (net zoals printen). Kosten: de normale WeePee VoIP tarieven (gesprekskosten).
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
En ook van mijn kant uit zal je weepee horen 

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz