overschakel, upgrade vraagje?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
lucdec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 86 keer

Ik heb momenteel al een 7 maand basicnet van Telenet.

Ik ben er niet zo tevreden over, het valt veel meer uit dan vroeger mijn adsl verbinding, het volume
is ook triestig. die volumelimiet is echt middeleeuws, ik wil geen meter meer, maar wil me ook niet blauw betalen.

Daarom zou ik willen terugschakelen naar scarlet. dit is niet duur, viel nooit uit en kon je tenminste eens wat
downloaden. In oktober loopt mijn
contract bij Telenet ten einde. Als ik nu upgrade naar comfortnet voor een viertal maanden, kan ik dan nog opzeggen in oktober?

of zitten er adders onder het gras??
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5797
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Je kunt perfect hoger gaan zonder dat u contract wordt verlengt. Bij mij was dat toch zo.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Gezien de mogelijke gevolgen van dergelijke vraag zou ik deze toch maar duidelijk laten bevestigen door TN zelf.

Heb je trouwens al eens contact opgenomen met TN over het uitvallen van je verbinding ?
lucdec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 86 keer

Gezien de mogelijke gevolgen van dergelijke vraag zou ik deze toch maar duidelijk laten bevestigen door TN zelf.

Ik zal een antwoord vragen via de support, kan wel 5 dagen duren, maar is inderdaad het zekerste

Heb je trouwens al eens contact opgenomen met TN over het uitvallen van je verbinding ?

ja, heb al 2 keer gebeld (bij mijn ouders dan, tel werkte ook niet meer)
Heb eens zonder internet gezeten van 8 uur 's morgens tot 17 uur s' avonds.
kreeg als antwoord dat ze er mee bezig waren, en dat het lange tijd kon duren, maar geen woord
over compensatie

heb dan via dit forum het mailadres gekregen van Duco, klaagmailtje gestuurd, kreeg direct pos antwoord terug en 1 maand gratis compensatie

Toch heb ik heimwee terug naar adsl bij scarlet, was goedkoop, werkte bij mij altijd en nooit meer naar een meter te hoeven zien als je iets downloadde....
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5797
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Ik krijg ook 1 maand compensatie maar stel u daar niet te veel van voor want uiteindelijk krijg je alleen u internet als compensatie. Ik vond dat ik op alles compensatie moest krijgen doordat ik totaal niets had. geen analoog signaal = geen TV, geen telefoon en geen internet. Maar dinsdag eens horen wat onze blauwe vrienden van den belgacom hebben te bieden :D
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”