Ik heb momenteel al een 7 maand basicnet van Telenet.
Ik ben er niet zo tevreden over, het valt veel meer uit dan vroeger mijn adsl verbinding, het volume
is ook triestig. die volumelimiet is echt middeleeuws, ik wil geen meter meer, maar wil me ook niet blauw betalen.
Daarom zou ik willen terugschakelen naar scarlet. dit is niet duur, viel nooit uit en kon je tenminste eens wat
downloaden. In oktober loopt mijn
contract bij Telenet ten einde. Als ik nu upgrade naar comfortnet voor een viertal maanden, kan ik dan nog opzeggen in oktober?
of zitten er adders onder het gras??
overschakel, upgrade vraagje?
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5797
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Je kunt perfect hoger gaan zonder dat u contract wordt verlengt. Bij mij was dat toch zo.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Gezien de mogelijke gevolgen van dergelijke vraag zou ik deze toch maar duidelijk laten bevestigen door TN zelf.
Heb je trouwens al eens contact opgenomen met TN over het uitvallen van je verbinding ?
Heb je trouwens al eens contact opgenomen met TN over het uitvallen van je verbinding ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 817
- Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 86 keer
Gezien de mogelijke gevolgen van dergelijke vraag zou ik deze toch maar duidelijk laten bevestigen door TN zelf.
Ik zal een antwoord vragen via de support, kan wel 5 dagen duren, maar is inderdaad het zekerste
Heb je trouwens al eens contact opgenomen met TN over het uitvallen van je verbinding ?
ja, heb al 2 keer gebeld (bij mijn ouders dan, tel werkte ook niet meer)
Heb eens zonder internet gezeten van 8 uur 's morgens tot 17 uur s' avonds.
kreeg als antwoord dat ze er mee bezig waren, en dat het lange tijd kon duren, maar geen woord
over compensatie
heb dan via dit forum het mailadres gekregen van Duco, klaagmailtje gestuurd, kreeg direct pos antwoord terug en 1 maand gratis compensatie
Toch heb ik heimwee terug naar adsl bij scarlet, was goedkoop, werkte bij mij altijd en nooit meer naar een meter te hoeven zien als je iets downloadde....
Ik zal een antwoord vragen via de support, kan wel 5 dagen duren, maar is inderdaad het zekerste
Heb je trouwens al eens contact opgenomen met TN over het uitvallen van je verbinding ?
ja, heb al 2 keer gebeld (bij mijn ouders dan, tel werkte ook niet meer)
Heb eens zonder internet gezeten van 8 uur 's morgens tot 17 uur s' avonds.
kreeg als antwoord dat ze er mee bezig waren, en dat het lange tijd kon duren, maar geen woord
over compensatie
heb dan via dit forum het mailadres gekregen van Duco, klaagmailtje gestuurd, kreeg direct pos antwoord terug en 1 maand gratis compensatie
Toch heb ik heimwee terug naar adsl bij scarlet, was goedkoop, werkte bij mij altijd en nooit meer naar een meter te hoeven zien als je iets downloadde....
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5797
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Ik krijg ook 1 maand compensatie maar stel u daar niet te veel van voor want uiteindelijk krijg je alleen u internet als compensatie. Ik vond dat ik op alles compensatie moest krijgen doordat ik totaal niets had. geen analoog signaal = geen TV, geen telefoon en geen internet. Maar dinsdag eens horen wat onze blauwe vrienden van den belgacom hebben te bieden 

Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E