Belgacom E-Services springt steeds naar Engels

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Electribe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 269
Lid geworden op: 02 jan 2011, 01:02
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 37 keer

Telkens als ik inlog op de e-services, krijg ik alles in het Engels te zien. Ik klik dan bovenaan op NL, maar vanaf dat ik één van de links aanklik verspringt het telkens terug naar Engels. Op zich niet zo'n groot probleem aangezien mijn plan wel kan trekken in het Engels, maar het is toch nog altijd gemakkelijker om in je moedertaal te communiceren.

Ik heb dit geprobeerd in 2 browsers (Firefox 4 en IE8) en beiden hebben hetzelfde probleem. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben of ben ik de enige?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

kijk eens in jouw profiel, waarschijnlijk staat jouw taal op Engels ingesteld, en dat is dan een logisch verschijnsel wat je beschrijft eens ingelogd
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6161
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

En je cookies staan waarschijnlijk wel aan?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Electribe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 269
Lid geworden op: 02 jan 2011, 01:02
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 37 keer

xenne schreef:kijk eens in jouw profiel, waarschijnlijk staat jouw taal op Engels ingesteld, en dat is dan een logisch verschijnsel wat je beschrijft eens ingelogd
Dit was ook mijn eerste gedacht, maar het staat op Nederlands ingesteld.
honda4life schreef:En je cookies staan waarschijnlijk wel aan?
Het probleem doet zich voor in 2 verschillende browsers, en cookies heb ik ook al eens verwijderd.
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6161
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Locatieinstellingen van jouw computer miss?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

Electribe schreef:
xenne schreef:kijk eens in jouw profiel, waarschijnlijk staat jouw taal op Engels ingesteld, en dat is dan een logisch verschijnsel wat je beschrijft eens ingelogd
Dit was ook mijn eerste gedacht, maar het staat op Nederlands ingesteld.
vreemd probleem.... als ik in profile m'n taal wijzig naar engels krijg ik exact wat jij hebt, en wat ook logisch is.... maar als het daar op nederlands staat dan is het voor mij ook een raadsel... :|
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”