Hey,
In mijn strijd om een degelijke internet + tv provider te vinden, wou ik overstappen naar Scarlet.
Lang verhaal kort: hun software vindt mijn adres niet terug als zijnde 'aansluitbaar'. Er is een probleem met mijn adres, waardoor "ik niet aansluitbaar ben op dit moment". Een verhaal in de trend van kastje naar de muur, kluitje in het riet als gevolg. "problemen met de software", "er ligt waarschijnlijk nog geen glasvezel in uw straat", "wij bellen u volgende week terug, and so on and so on.
Ik bel naar belgacom, en laat me registereren: ik kan perfect VDSL 2 aansluiting hebben op mijn adres. Aangezien Scarlet op het netwerk van Belgacom werkt (dat dacht ik toch alvast), moét ik dus toch ook Scarlet klant kunnen worden ?
Mijn vraag is: iemand een suggestie hoe ik hier best in te werk kan gaan ? Of toch maar op zoek naar een andere provider ?
Maar welke dan... : iemand een suggestie van provider ? Ik ben op zoek naar een internet + tv pack.
Alvast bedankt voor het meedenken,
Sander
Scarlet Internet + TV niet aansluitbaar ?
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
EDPNet lanceert binnenkort zijn digitale tv aanbod...
Al weet ik niet of je voorstander bent van satelliet
Al weet ik niet of je voorstander bent van satelliet

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –