MMS probleem

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

Ik en mijn vriendin hebben de gewoonte om elkaar foto's te sturen van huizen die we mooi vinden (we kunnen het nog niet betalen, maar een mens mag dromen he).
Dikwijls hebben we hier toch problemen mee. Mijn vriendin stuurt dan een foto, maar deze komt nooit aan. Hij blijft wachtend staan.
Over een periode van 2 dagen heeft ze een foto nu 5 keer gezonden, altijd wachtend. Ik stuur een foto naar haar en deze komt (weliswaar na een half uur wachten) wel aan. Dit probleem doet zich dikwijls voor en is op zijn minst gezegd irritant. Ik heb nog niet gekeken of ze ook aangerekend worden, maar ik vermoed van wel. Soms komen de foto's wel meteen aan.

Beide gsm's zijn compatibel met mms. Geen van beide gsm's heeft een blacklist. Mijn vriendin heeft Mobistar, ikzelf heb Proximus. Mijn toestel: Nokia 5530, haar toestel: Nokia 2680 slide. Instellingen op beide toestellen al opnieuw ingesteld, dit gaf geen verschil. Berichtengeheugen op beide toestellen is ver van leeg.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Bij de Proximus helpdesk konden ze me niet helpen, daar was enkel de melding "we zullen de instellingen nog eens doorsturen naar je gsm", wat niks hielp. Naar Mobistar nog niet gebeld, maar aangezien het haar mms-berichten zijn die niet toekomen vermoed ik wel dat het probleem bij hen ligt.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”