Hallo iedereen ,
Ik ben van plan over te stappen naar het pack ' internet Intense' zodat ik meer kan downloaden ( series , cd's , ...)
Alleen is er wat onduidelijkheid over de daadwerkelijke limiet. Ik heb gelezen dat deze niet werkelijk 'onbeperkt' is.
Waar wordt de grens getrokken ?
En is er net zoals bij Telenet een meter waarop je jouw verbruik kan zien ?
Bij voorbaat dank !
Internet Intense
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Overstappen naar Intense (56.73€ pm) heeft alléén zin als je VDSL2 hebt, en je modem synct aan 30 mbps. Dan krijg je ook de snelheden die bij dit abbo horen (30/4.5).jonasvdv schreef:Ik ben van plan over te stappen naar het pack ' internet Intense' zodat ik meer kan downloaden.
- Indien je VSDL2 hebt met een 20/2 sync, dan ben je goedkoper met Favourite + onbeperkt (43.46€ +10).
- Indien je ADSL2+ hebt (max sync 12/512), dan ben je goedkoper met Comfort + onbeperkt (32.92€ +10).
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
tsja, je kan wel op voorhand weten of vdsl2 beschikbaar is (informeer vooraf!), de sync snelheid op voorhand kennen is een ander paar mouwen lijkt me
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 140 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Als hij het internet zonder pack neemt, is het 1ste jaar intense goedkoper dan de favorite als nieuwe klant (met hun huidige promo weliswaar).philippe_d schreef:Overstappen naar Intense (56.73€ pm) heeft alléén zin als je VDSL2 hebt, en je modem synct aan 30 mbps. Dan krijg je ook de snelheden die bij dit abbo horen (30/4.5).jonasvdv schreef:Ik ben van plan over te stappen naar het pack ' internet Intense' zodat ik meer kan downloaden.
- Indien je VSDL2 hebt met een 20/2 sync, dan ben je goedkoper met Favourite + onbeperkt (43.46€ +10).
- Indien je ADSL2+ hebt (max sync 12/512), dan ben je goedkoper met Comfort + onbeperkt (32.92€ +10).
Favorite : 6 maanden aan €10 (= €60) + 6 maanden normale prijs (= €260,76) + 12 maanden onbeperkt (€120), komt in totaal op €440,76.
Intense: 6 maanden aan €10 (= €60) + 6 maanden normale prijs (= €340,38), komt in totaal op €400,38.
- Proximus
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Beste jonasvdv,
Het onbeperkt gebruik van volume is enkel voor privédoeleinden en overeenkomstig de algemene voorwaarden van Belgacom.
Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten te verwittigen die regelmatig een opvallend hoger maandelijks verbruik hebben dan het gemiddelde van klanten met Internet Intense, Internet Start zonder vaste lijn of met de optie Volume Pack Unlimited (d.w.z. als hun verbruik gedurende 3 opeenvolgende maanden meer dan vijf maal het gemiddelde verbruik van klanten met Internet Intense, Internet Start zonder vaste lijn overstijgt of van de klanten met de optie Volume Pack Unlimited).
Deze klanten zal gevraagd worden hun verbruik te verlagen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Het onbeperkt gebruik van volume is enkel voor privédoeleinden en overeenkomstig de algemene voorwaarden van Belgacom.
Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten te verwittigen die regelmatig een opvallend hoger maandelijks verbruik hebben dan het gemiddelde van klanten met Internet Intense, Internet Start zonder vaste lijn of met de optie Volume Pack Unlimited (d.w.z. als hun verbruik gedurende 3 opeenvolgende maanden meer dan vijf maal het gemiddelde verbruik van klanten met Internet Intense, Internet Start zonder vaste lijn overstijgt of van de klanten met de optie Volume Pack Unlimited).
Deze klanten zal gevraagd worden hun verbruik te verlagen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Aha, een behoorlijk duidelijke definitie van de fair use bij Belgacom, bedankt Eva!
... al is dit natuurlijk nog altijd vaag aangezien je geen idee hebt hoe je zelf presteert tov het gemiddelde. De vraag is dan ook in hoeverre deze stelregel in de praktijk gebracht wordt... Zijn hier mensen aanwezig die reeds deze meldingen gehad hebben bij Belgacom?
... al is dit natuurlijk nog altijd vaag aangezien je geen idee hebt hoe je zelf presteert tov het gemiddelde. De vraag is dan ook in hoeverre deze stelregel in de praktijk gebracht wordt... Zijn hier mensen aanwezig die reeds deze meldingen gehad hebben bij Belgacom?
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
dat staat ook duidelijk bij de voorwaarden op de website

in praktijk zijn er mij geen gevallen bekend van mensen die gecontacteerd zijn, maar wat niet is , kan nog komen natuurlijk...

in praktijk zijn er mij geen gevallen bekend van mensen die gecontacteerd zijn, maar wat niet is , kan nog komen natuurlijk...
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 390 keer
- Recent bedankt: 1 keer
als ze u minstens 500 gb geven een 5 voud is 2.5TB
Dus zullen ze nooit moeilijk doen als je beneden de 2.5TB blijft.
Zou ik zo denken
Dus zullen ze nooit moeilijk doen als je beneden de 2.5TB blijft.
Zou ik zo denken
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml