IP lease dropped 's nachts

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Stormlord
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 118 keer

Is nu al twee nachten op rij dat ik geen nieuw IP krijg 's nachts bij de refresh.
Krijg een 169.xxx.xxx.xxx range omdat de DHCP blijkbaar niet tijdig antwoordde.

Zijn er nog mensen die dit de afgelopen 2 dagen (daarvoor was het geen probleem) hebben meegemaakt?

Is wel vervelend, want moet nic dan resetten op mijn router (windows 2008 server) d.w.z. geen internet en geen VOIP telefonie in huis zolang ik niet terug thuis ben van mijn werk.

Heb verschillende events à la dit in mijn event log:

The IP address lease 84.194.121.152 for the Network Card with network address 0022153BD365 has been denied by the DHCP server 195.130.137.3 (The DHCP Server sent a DHCPNACK message).

Your computer was not able to renew its address from the network (from the DHCP Server) for the Network Card with network address 0022153BD365. The following error occurred:
The operation was canceled by the user.. Your computer will continue to try and obtain an address on its own from the network address (DHCP) server.

etc..
Laatst gewijzigd door Stormlord 04 mei 2011, 08:55, in totaal 1 gewijzigd.
Stormlord
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 118 keer

het probleem heeft zich de afgelopen 2 nachten niet meer voorgedaan.
Laatst gewijzigd door Stormlord 04 mei 2011, 08:55, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Telenet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

Stormlord

Als je de problemen nog hebt, stuur dan even je gegevens door via PB dan kijken we dit voor je na.

Charlotte
Stormlord
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 118 keer

Voorlopig deed het probleem zich niet meer voor
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”