Vandaag de eerste factuur van Scarlet gekregen. Het gaat om een Scarlet Internet VDSL2 pakket.
Op de factuur (via mijn.scarlet) staat een bedrag van € 100,81 euro. Iemand een idee hoe ze hier aankomen voor ik morgen naar hun bel?
Het maandelijks abbo is 35euro + 50euro activatiekost = 85euro. De vaste lijn is nogaltijd via Belgacom.
Eerste factuur Scarlet
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 760 keer
- Bedankt: 252 keer
Normaal staat alles op je factuur: ik gok dat het verschil een verrekening is van de partiële periode voor je eerste maand ingaat, dus als je aansluiting al 2 weken actief zal zijn voor de eerste volledige maand, dan is dat ongeveer 15 euro extra.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 87 keer
Dat was bij mij ook. De eerste factuur was meer doordat je een volledige maand + deel vd maand na installatie moet betalen. Het stond er bij mij niet zo duidelijk op, maar wel ergens. Het narekenen heeft dat toen bevestigd.
De pdf verschijnt een dag later op mijn.scarlet.be, dus je zou het vandaag moeten kunnen bekijken.
[
Post made via mobile device ]
De pdf verschijnt een dag later op mijn.scarlet.be, dus je zou het vandaag moeten kunnen bekijken.
[

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 59 keer
- Bedankt: 49 keer
Klopt inderdaad wat jullie zeggen. Ook bevestiging gehad via Scarlet chat support, zeer handig btw 
Dinsdag was de PDF nog niet zichtbaar, nu wel.
Bedankt.

Dinsdag was de PDF nog niet zichtbaar, nu wel.
Bedankt.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490