Gedaan met 'afknijpen' ?
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Ook moeten klanten binnen één werkdag kunnen overstappen naar een concurrent.

Eindelijk een duidelijke stelling van de EU hieromtrent. Dit kunnen we enkel toejuichen!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 248 keer
zolang het niet in een wet gegoten zit, lijken me het vijgen voor pasen
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Het is DE moment om een Task Force op te richten vanuit de gebruikersverenigingen (zoals Userbase en Tik) en de informatie rijkelijk richting de Europese Commissaris Neelie Kroes te laten vloeien.Er mogen geen verborgen beperkingen zijn, en gebruikers moeten kunnen rekenen op de snelheden die de aanbieders beloven.
Op 25 mei gaan nieuwe Europese telecomregels in, en Kroes zegt de naleving daarvan streng in de gaten te zullen houden. Ze sluit maatregelen niet uit als de aanbieders de regels schenden.
Na jaren is er eindelijk eens de mogelijkheid om "van bovenaf" de terechte grieven van de eindgebruikers op het hoofd van onder andere onze (Internet) Service Providers te laten neerdalen.
Met de situatie zoals we die nu kennen in België leidt het geen twijfel dat er een paar zeer lijvige dossiers samengesteld kunnen worden.
Bovendien is er een luisterend oor: de Europese Commissaris Neelie Kroes.
Laatst gewijzigd door ubremoved_15739 20 apr 2011, 11:46, in totaal 1 gewijzigd.
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Dit klopt, maar het is een belangrijk signaal. Europese regelgeving in nationale wetgeving omzetten vraagt heel wat tijd, maar uiteindelijk gebeurt het wel.bambipower schreef:zolang het niet in een wet gegoten zit, lijken me het vijgen voor pasen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 86 keer
dasmewat schreef:Re: Gedaan met 'afknijpen' ?
Ik heb basicnet bij Telenet en wordt iedere maand opnieuw afgeknepen.
Nu, zoals de Nederlanders zeggen "ieder nadeel heb ze voordeel", op het einde van de maand werk ik wat meer in de tuin,
met zo'n weer, een luxe... dank je wel Telenet, maar van mij krijg je geen euro extra, dat gun ik je niet....
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
In het recente verleden zijn er mensen die mails hebben verzonden naar Neelie... allen onontvankelijk (omdat TN geen monopolie heeft in Belgie). Als ik trouwens iets over Europa hoor is het meestal wat we extra mogen betalen, of minder mogen doen...eternum schreef:Bovendien is er een luisterend oor: de Europese Commissaris Neelie Kroes.
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 755 keer
- Bedankt: 252 keer
Toen zat ze daar wel nog als commissaris voor concurrentie ipv de digitale agenda die ze nu beheert. Maar of het nu meer dan dreigende taal is, wil ik toch eerst zien voor ik het geloof.