windows 7 en draadloos surfen

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

hallo,

als ik mijn wifi van mijn laptop aanzet probeert hij via windows 7 steeds een connectie te maken met mijn router maar deze paswoorden voor de router zijn veranderd...
dus een verbinding krijg ik niet meer...
en vind in windows 7 nergens de instellingen voor de draadloze verbindingsgegevens in windows 7 aan te passen...
iemand die me kan helpen?

Thx
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Klik op het icoontje van de draadloze verbinding (rechtsonder naast de de tijd op uw pc) zodat je de beschikbare netwerken ziet en rechtsklik dan op het gewenste netwerk en kies eigenschappen, normaal zou je dan uw paswoord/netwerksleutel kunnen invullen ;)
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Heb me daar dus ook rot op gezocht (en gevonden :)):

Engelse W7: Ga naar Network and Sharing Center in het control panel, klik links in de balk op Manage Wireless Networks, kies daar je netwerk, rechtermuisknop op Properties, 2e tab security.

Makkelijkste vind ik eerder om het netwerk uit die lijst te verwijderen en terug de autodiscovery te gebruiken alsof het een nieuwe netwerk is, want nu is het soms gokken of je WPA2-AES, WPA-TKIP enz nodig hebt...
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”