Hello,
Weet er iemand hier welke login je op de hotspots van Telenet moet gebruiken?
In Mijn Telenet staat deze functie geactiveerd maar als ik de login van Mijn Telenet aan de hotspot ingeef krijg ik 'log in failed'.
Idem als ik email en paswoord gebruik.
Iemand een idee?
lnloggen op hotspots
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
- Bedankt: 104 keer
Gewoon uw username login en paswoord zoals je naar " mijn telenet " gaat, maar mogelijk is uw login nog niet effectief geactiveerd in hun systeem.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
- Bedankt: 101 keer
Strange, heb die functie een maand of twee geleden in mytelenet geactiveerd, sinds ik op Fibernet zit.
Gisteren gezien dat ik in de buurt van een hotspot zat en heb gisteren en vandaag geprobeerd in te loggen maar dit wil helaas niet lukken.
Noch met username of emailadres.
Ik moet er wel bijvertellen dat via een HTC Desire online probeer te gaan, maar deze werkt zonder probleem op andere wifis dus zou niet direct een reden weten waarom hij het op de hotspot niet zou doen. Alles werkt, hij geeft enkel log in failed.
Gisteren gezien dat ik in de buurt van een hotspot zat en heb gisteren en vandaag geprobeerd in te loggen maar dit wil helaas niet lukken.
Noch met username of emailadres.

Ik moet er wel bijvertellen dat via een HTC Desire online probeer te gaan, maar deze werkt zonder probleem op andere wifis dus zou niet direct een reden weten waarom hij het op de hotspot niet zou doen. Alles werkt, hij geeft enkel log in failed.

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
M'n Nokia 5800 crashed trouwens meestal op die Telenet login paginadecat schreef:Ik moet er wel bijvertellen dat via een HTC Desire online probeer te gaan