Beste,
Ik host een klein phpbb3 forum met voor enkele vrienden. We gaan enkele keren per week gaan fietsen met elkaar en spreken op dit forum af. De zondag is er telkens een georganiseerde rit die we rijden. Op de site WTC leiedal (http://www.wtcv-leiedal.be/kalender.html) staat de volledige kalender van alle georganiseerd ritten.
Ik zoek een manier/mod/oplossing om deze ritten automatisch op mijn forum te laten posten(bijvoorbeeld de maandagmorgen, zodat iedereen onmiddellijk de rit van komende zondag kan bekijken). Ik had gedacht aan een MOD die mij toelaat al deze ritten handmatig int te voeren, maar een datum mee te geven wanneer het bericht effectief op het forum mag gepost worden (soort schedule van posts). Na wat zoekwerk heb ik niet onmiddellijk iets gevonden die dit kan.
Iemand die mij in een andere richting kan laten zoeken, of iemand die tips heeft om op een andere manier te werk te gaan?
PHPBB3 mod aan het zoeken...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 56 keer
Bedankt voor uw antwoord. Net eens bekeken, maar is nogal een grote MOD om te installeren + is niet echt volledig wat ik eigenlijk wil. Ik vrees eerder dat de MOD die ik zoek gewoon weg niet bestaat 
Toch bedankt he !

Toch bedankt he !