Heeft iemand een idee waar men het verbruikt volume van "Mobile Internet Free Weekend" kan nakijken?
"Mobile Internet Free Weekend" is een gratis optie (beperkt tot 500 MB/maand) die men kan nemen bij een VDSL2 abonnement van Belgacom.
Bij de e-Services van Belgacom is het verbruikt volume van "Mobile Internet Free Weekend" alvast niet terug te vinden ...
Via de klantendienst / technische dienst van Belgacom heb ik ook geen oplossing bekomen.
Bij Proximus verwijst men naar Belgacom als zijnde waar men zou moeten zijn ....
Kastje <==> muur.
Mobile Internet Free Weekend: verbruikt volume.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 23 keer
bij mij zeiden ze indertijd dat er op die Huawei E220 software steekt met een "metertje" ...;
en effectief die software is er... leuk als je die stick in 1 pc gebruikt... en anders ... pech
en effectief die software is er... leuk als je die stick in 1 pc gebruikt... en anders ... pech

-
- Elite Poster
- Berichten: 2515
- Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 142 keer
Werkt bij mij ook bij meerdere laptops. Is toch gelink aan 1 gsm nummer en 1 sim-kaart ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Ik heb een Huawei K3565 (rev.2) en daarop zit standaard de volgende software: "Vodafone Mobile Broadband" aangepast door en voor Proximus.
Nu houdt die software wel het verbruikt volume van één sessie bij maar niet cumulatief over meerdere sessies en dus al zeker niet over verschillende laptops. Verder is die software gelocked op één provider (Proximus).
Het mooiste zou zijn mocht het mogelijk om voor "Mobile Internet Free Weekend" via de e-Services van Belgacom een mooi overzicht te krijgen naar analogie van het overzicht dat men kan bekomen zoals bij de VDSL2 aansluiting: dus netjes de details van de sessies en het cumulatief volume over een maand...
Ik heb nu "Mobile Partner" van Huawei zelf geïnstalleerd en deze houdt wel netjes alle gegevens van alle sessies bij, zij het ook niet over verschillende laptops. Maar 't is toch al een vooruitgang.
Een mooi neveneffect is ook dat mijn stick nu niet meer gelocked is op één provider. Ook sim kaarten van andere providers werken nu.
Anyway, die "Mobile Partner" van Huawei laat toe een cumulatief overzicht per maand te verkrijgen en dit zelfs per provider zij het dan wel gebonden aan de laptop in kwestie.
Voor hetgeen ik er maar gebruik van maak is dit voldoende voor mij.
Nu houdt die software wel het verbruikt volume van één sessie bij maar niet cumulatief over meerdere sessies en dus al zeker niet over verschillende laptops. Verder is die software gelocked op één provider (Proximus).
Het mooiste zou zijn mocht het mogelijk om voor "Mobile Internet Free Weekend" via de e-Services van Belgacom een mooi overzicht te krijgen naar analogie van het overzicht dat men kan bekomen zoals bij de VDSL2 aansluiting: dus netjes de details van de sessies en het cumulatief volume over een maand...
Ik heb nu "Mobile Partner" van Huawei zelf geïnstalleerd en deze houdt wel netjes alle gegevens van alle sessies bij, zij het ook niet over verschillende laptops. Maar 't is toch al een vooruitgang.
Een mooi neveneffect is ook dat mijn stick nu niet meer gelocked is op één provider. Ook sim kaarten van andere providers werken nu.

Anyway, die "Mobile Partner" van Huawei laat toe een cumulatief overzicht per maand te verkrijgen en dit zelfs per provider zij het dan wel gebonden aan de laptop in kwestie.
Voor hetgeen ik er maar gebruik van maak is dit voldoende voor mij.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
- Bedankt: 106 keer
Wat Belgacom betreft:
Kan je inderdaad nergens zien (ook niet in eServices) in tegenstelling tot vast internet (DSL).
Wat Proximus betreft:
Kan je uw verbruik raadplegen via de Proximus eServices (staat los van Belgacom eServices). Je kan dan inloggen op m.skynet.be om uw verbruik te raadplegen. Er bestaat ook een iPhone applicatie voor.
Kan je inderdaad nergens zien (ook niet in eServices) in tegenstelling tot vast internet (DSL).
Wat Proximus betreft:
Kan je uw verbruik raadplegen via de Proximus eServices (staat los van Belgacom eServices). Je kan dan inloggen op m.skynet.be om uw verbruik te raadplegen. Er bestaat ook een iPhone applicatie voor.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Op de Proximus e-Services kan ik met het nummer (0471/xx.xx.xx) van het abonnement "Mobile Internet Free Weekend" (= een gratis optie bij Belgacom VDSL2) niet registeren ...
Ach ja, het zij zo.
't Ja, ... en ik ben Belgacom (VDSL2) abonnee met een gratis "Mobile Internet Free Weekend" hé.Sorry, deze dienst is enkel beschikbaar voor Proximus- of Pay&Go-abonnees.
Ach ja, het zij zo.
- Proximus
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Hallo iedereen,
Sinds afgelopen weekend is mobile internet zichtbaar in de e-Services (zowel bij Belgacom als Proximus).
Proximus klanten kunnen daar nu al hun volumeverbruik opvolgen, voor Belgacom is dit voorzien in april.
Vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom
Sinds afgelopen weekend is mobile internet zichtbaar in de e-Services (zowel bij Belgacom als Proximus).
Proximus klanten kunnen daar nu al hun volumeverbruik opvolgen, voor Belgacom is dit voorzien in april.
Vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.