Hoi,
Ik belde net met telenet voor wat meer info ivm een kabelabonnement (met mss digibox) en comfortnet. Eerst probeerde de medewerkster me een shake te laten kopen maar die heeft ofwel te weinig gb(shake met basicnet) of is te duur (shake met FN40) 49.95euro+13euro voor de kabel .
Ik vroeg achter een shake met comfortnet maar dit kan dus niet. Ze stelde iets anders voor:
Ik zou comfortnet kunnen nemen(30.64euro/maand), met natuurlijk een kabelabonnement (13euro/maand), en een digibox kunnen kopen voor 1 euro. kostprijs per maand: 43.64euro
kijk ik hier iets over het hoofd? is deze berekening correct?
Als ik kijk naar enkel comfortnet + analoge tv dan komt dit neer op : 30.64/maand + 172euro jaarlijks = 45 euro per maand...
Klopt het dat ik dan goedkoper af ben met de aankoop van de digitale tv met comfortnet?
Ik weet dat het maar enkele euros verschilt, juist daarom dat ik het nogal vreemd vind. Ik ben bang dat er mss nog iets extra bijkomt dat ik over het hoofd zie..
Merci. Maarten
Promo comfortnet + digibox
-
- Starter
Dit is idd het verschil, maar het lijkt me zo vreemd dat ze digitaal dan goedkoper maken dan analoog. Mss ergens een addertje onder het gras 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 133 keer
Ze verkopen graag digitale TV. Dan hebben ze meerinkomsten uit 'Net Gemist', films op aanvraag , enz.
Als je dat niet gebruikt ben je effectief goedkoper !
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Da's omdat ze digitale tv een duwtje in de rug wilden geven. Maar wees gerust, die resterende 9 procent betaal je toch. Want die digibox vreet ook energie en geen klein beetje.
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1957 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Klopt niet, je komt duurder uit door de activeringskost.MarkDM schreef:Ze verkopen graag digitale TV. Dan hebben ze meerinkomsten uit 'Net Gemist', films op aanvraag , enz.
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
Zoals gezegd klopt dit zonder addertje onder het gras.
Maar goedkoper gaat jet niet zijn aangezien je redelijk wat betaald aan energie voor de digicorder.
Zoals je in deze post kan zien http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 78#p368378 loopt de kost voor een digicorder op tot 16,50 euro / jaar ofwel 1,40 euro / maand
En in totaal is dat dan weer 45 euro, even duur dus...
Maar goedkoper gaat jet niet zijn aangezien je redelijk wat betaald aan energie voor de digicorder.
Zoals je in deze post kan zien http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 78#p368378 loopt de kost voor een digicorder op tot 16,50 euro / jaar ofwel 1,40 euro / maand
En in totaal is dat dan weer 45 euro, even duur dus...
-
- Starter
Ik had een dikke adder onder het gras!
Vanmorgen de rekening in de mailbox gekregen... Geen vermelding van de aankoop van een sd digicorder voor 1euro. Wel een vermelding van een HD digicorder voor 8/maand en enkele extra kosten
Even telenet gebeld om kwart na 8 smorgens:
helpdeskMan: "Onze verkoper had u deze promotie niet mogen geven, dit is enkel voor personen die per brief aangeschreven zijn."
Ik: ja lap he!
helpdeskMan: "Kan ik u een geste doen om dit ongemak goed te maken, ik kan u een jaar gratis een HD digicorder geven, geen extra kost, u hoeft enkel u internet en kabelabbonement te betalen."
Ik: redelijk van de kaart, die man biedt mij gratis digitale tv aan! Ik ga natuurlijk akkoord!
helpdeskman: "Past de plaatsingsafspraak voor 17 maart nog? Want als u wenst dan kan ik vanmiddag nog een technieker langs sturen om alles te installeren."
-> 2 uur na mijn telefoontje staat de technieker in mijn living de HD digicorder en internet te installeren!
Dankuwel telenet, helpdesk telenet, anonieme held van de dag, service zoals het hoort! Mss zelfs wat overdreven
Voorlopig zeer tevreden (enkel jammer dat de technieker de nieuwe wifirouter perse moest plaatsen)
Vanmorgen de rekening in de mailbox gekregen... Geen vermelding van de aankoop van een sd digicorder voor 1euro. Wel een vermelding van een HD digicorder voor 8/maand en enkele extra kosten
Even telenet gebeld om kwart na 8 smorgens:
helpdeskMan: "Onze verkoper had u deze promotie niet mogen geven, dit is enkel voor personen die per brief aangeschreven zijn."
Ik: ja lap he!
helpdeskMan: "Kan ik u een geste doen om dit ongemak goed te maken, ik kan u een jaar gratis een HD digicorder geven, geen extra kost, u hoeft enkel u internet en kabelabbonement te betalen."
Ik: redelijk van de kaart, die man biedt mij gratis digitale tv aan! Ik ga natuurlijk akkoord!
helpdeskman: "Past de plaatsingsafspraak voor 17 maart nog? Want als u wenst dan kan ik vanmiddag nog een technieker langs sturen om alles te installeren."
-> 2 uur na mijn telefoontje staat de technieker in mijn living de HD digicorder en internet te installeren!
Dankuwel telenet, helpdesk telenet, anonieme held van de dag, service zoals het hoort! Mss zelfs wat overdreven

Voorlopig zeer tevreden (enkel jammer dat de technieker de nieuwe wifirouter perse moest plaatsen)
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
je hebt wel een activatiekost van 50 euro
als het een beetje meezit vergeten ze dat de instalatiekost gratis is en staat er nog eens 50 euro op de faktuur
en je hebt meteen terug u gebonden voor 1 jaar telenet
als het een beetje meezit vergeten ze dat de instalatiekost gratis is en staat er nog eens 50 euro op de faktuur
en je hebt meteen terug u gebonden voor 1 jaar telenet
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
- Bedankt: 104 keer
maarten
Wat heb je nu van internet abo ? FN 40 vermoed ik aangezien je praat over een wireless-router-modem... ipv comfortnet misschien
Wat heb je nu van internet abo ? FN 40 vermoed ik aangezien je praat over een wireless-router-modem... ipv comfortnet misschien
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Starter
nee, comfortnet is besteld. Ik kon vandaag niet op mijn-telenet. Straks mss best even controleren