Code: Selecteer alles
2.0-RC1 (i386)
built on Mon Feb 28 13:54:50 EST 2011
You are on the latest version.

Jah, tis idd via de webinterface gebeurd.
Code: Selecteer alles
2.0-RC1 (i386)
built on Mon Feb 28 13:54:50 EST 2011
You are on the latest version.
Hoelang heeft het zoal geduurd? Is hier nog altijd bezig (al enkele uren), geupdated via console.Kitt schreef:Ondertussen auto rebootje gehad en jawel 2.0RC1 draait
Nu es de WAN aansluiten aan de BBOX2 en kijken of ik connectie krijg via PPOE
Ik heb een 4-in-1 netwerkkaart in mijn atom steken, werkt perfect. Gekocht via ebay.Petervanakelyen schreef:Hier duurde een clean install maar een minuut of 2. Maar het draait dan ook op een AthlonXP 1800+ met 2GB RAMOverkill, maar dat was zowat de enige computer waar ik 4 netwerkkaarten in kreeg (mijn Atom bordje heeft maar 1 pci-slot).
Pfsense rules them all ( monowall,zeroshell,clearOS, content filtering FW's, ...), tenzij als je graag met cisco commando's werkt (bestaat een open source alternatief voor).eternum schreef:Nu jullie toch aan het testen zijn ....
Misschien is ZEROSHELL wel iets voor jullie?
silencer schreef:Pfsense rules them all ( monowall,zeroshell,clearOS, content filtering FW's, ...), tenzij als je graag met cisco commando's werkt (bestaat een open source alternatief voor).eternum schreef:Nu jullie toch aan het testen zijn ....
Misschien is ZEROSHELL wel iets voor jullie?
HE met dynamic ip:Trojan schreef:Zit er in die pfsense een ingebouwde manier om een sixxs tunnel op te zetten en een ipv6 subnet aan te maken en uit te delen aan clients?
Ter vervanging van mijn huidige vm waarin aiccu en radcd draaien.