Nummerportering telenet --> scarlet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
punk
Pro Member
Pro Member
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Even een verhaaltje over mijn nummerportering van scarlet naar telenet. Ik heb zoals ik al eerder op dit forum heb gezegd op 30 december scarlet one besteld. Op 26 januari is dit geïnstalleerd. Op de installatiedag zei de installateur mij dat telenet de nummer nog niet had vrijgegeven. Ik had mijn telenet-diensten opgezegd voor deactivatie op 4 februari. Op 10 februari had ik nog steeds geen vaste telefonie. Natuurlijk heb ik een telefoontje gedaan naar scarlet, blijkt dat scarlet nummerporteringen heeft aangevraagdt op 20 januari. Net op de dag van dat telefoontje was de aanvraag afgeketst door telenet. Ze gingen een nieuwe aanvraag doen. Op 18 februari nog steeds geen vaste telefonie. Ik bel naar scarlet weeral zelfde verhaal alleen nu was er een aanraag van zowel 10 als 14 februari geweigerd. Ik dacht ik ga eens bellen naar telenet. Zij gingen mij (na 20minuten wachten) vertellen dat scarlet helemaal geen aanvraag heeft gedaan. Ik weet ook dat ik mijn vaste telefonie zogezegd niet mag laten deactiveren voor de installatie, nu dat was ook niet het geval aangezien ik er 9dagen buffer in gelaten had. Bij een volgende telefoontje naar telenet zeiden ze me dat dit de reden was. Nu ben ik een beetje beginnen opzoeken wat de reden ECHT kan zijn. Nu heb ik een dikke 2jaar geleden is op www.crdc.be gaan kijken en toen stond mijn nummer op “telenet”. Een weekje geleden ben ik nog eens gaan kijken en nu staat die nummer doodleuk op “telenet solutions”. Voor alle duidelijkheid ik heb in de verste verte geen eigen zaak gehad.

Conclusie: Scarlet kan me niet helen en Telenet wil me niet helpen. En ik ben €20 aan telefoontjes armer.

Weet iemand hier een oplossing?
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”