Mailing 3starsnet : max 2 uitgaande voip gesprekken

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Code: Selecteer alles

Beste Klant,

Elk jaar stappen er meer en meer klanten over naar 3StarsNet. We hebben het jaar 2010 dan ook afgesloten met een indrukwekkende groei en bovendien zijn de vooruitzichten voor 2011 bijzonder optimistisch. Graag willen wij u bedanken voor het vertrouwen in onze firma, zonder u hadden wij nooit zover gestaan!

Tevens willen wij u melden dat vanaf 28 februari 2011 het aantal uitgaande kanalen gelimiteerd zal worden naar 2 per VOIP klant. Het aantal simultane inkomende gesprekken zal onveranderd blijven. Indien u meer simultane gesprekken nodig heeft, dan gelieve onderstaand formulier te willen invullen en naar ons terug te faxen voor 25 februari 2011. Deze beperking is enkel van toepassing op VOIP klanten direct aangesloten bij 3StarsNet.

 

Kind regards,

Max Heilbron (CEO)
Bron : E-mail 3starsnet

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1616
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

Indien u meer simultane gesprekken nodig heeft, dan gelieve onderstaand formulier te willen invullen en naar ons terug te faxen voor 25 februari 2011.
Wat staat er op dat onderstaand formulier? Een geste naar trouwe klanten om toch meer uitgaande gesprekken te krijgen, zonder meerprijs? Of mits een meerprijs?
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

Tiens dacht dat jij daar volledig weg was Kriske ? :p

Of zit je nog in het mailing bestand :-)
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ben daar inderdaad volledig weg, maar sta nog op de mailing list van hun.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

driesve schreef:Wat staat er op dat onderstaand formulier? Een geste naar trouwe klanten om toch meer uitgaande gesprekken te krijgen, zonder meerprijs? Of mits een meerprijs?
Je kan gratis meerdere uitgaande gesprekken aanvragen door onderstaand document in te vullen:

Code: Selecteer alles

JA, IK HEB MEER SIMULTANE GESPREKKEN NODIG
Naam:________________________________Voornaam:___________________________________
Firmanaam:_________________________________________________________________________
3StarsNet Telefoonnummers:_____________________________________________________
Gewenst aantal kanalen:___________________________________________________________
Door dit document te tekenen geeft de klant zijn akkoord met de algemene voorwaarden van 3StarsNet, beschikbaar op onze website
Handtekening:_______________________________Datum:_______________________________
GELIEVE TE FAXEN NAAR 02/240.19.79 VOOR 25-02-2011
Ik heb de algemene voorwaarden eens vlug gescand en kan daar niet direct iets terugvinden over meerdere uitgaande gesprekken.
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2002
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 108 keer

Ik vermoed dat dit niet van toepassing is als je belt via een asterisk centrale.

Code: Selecteer alles

Deze beperking is enkel van toepassing op VOIP klanten direct aangesloten bij 3StarsNet.
Ik heb de vraag gisteren gesteld aan de customer service. Nog geen antwoord gekregen.
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”