ati drivers

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
jelleV
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hallo,

IK heb 1 jaar geleden de Travelmate 5740G van acer gekocht. Dit werkt perfect maar mijn HD5650 heeft oude drivers 8.692.1.0.
Nu mijn vraag is krijg ik een grote "boost" als ik update naar de laatste drivers op de website. Ik speel vooral wow en fps games (mw2, BO etc)
Zoja wat is dan 'de' manier om dit te doen. Gewoon de laatste downloaden en laten installeren?

Bedankt voor enige informatie die kan gegeven worden.
Isoik
Member
Member

Het kan wel zijn dat het de FPS in de vermelde spellen verhoogt, maar je moet nu ook niet te veel verwachten, hé. Hoe? Gewoon downloaden, installeren en herstarten.
weske
Member
Member

Wat je wel eens kan proberen is hier drivers voor je graka op te zoeken.
http://www.omegadrivers.net/

Zijn drivers die wat "ge'tweaked" zijn.
jelleV
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Isoik schreef:Het kan wel zijn dat het de FPS in de vermelde spellen verhoogt, maar je moet nu ook niet te veel verwachten, hé. Hoe? Gewoon downloaden, installeren en herstarten.
Ja maar hoeveel kan ik ongeveer krijgen op wow. 10-20 meer fps? Of gewoon 60fps constant op high ofzo?
En ik zag op verschillende sites dat je moet uninstalleren van de oude moet die echt en is het veilig om gewoon de drivers te updaten of toch maar eerst een back-up maken?
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”