Fibernet modem/router onstabiel ?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1380 keer
Bedankt: 509 keer

Sinds ik geswitcht ben naar Fibernet, heb ik al zeker 3 keer (waar ik weet van heb) kortstondig zonder Internet gezeten. Als ik dan rap naar de modem/router ga gaan kijken, zie ik inderdaad dat alle lampjes uit zijn behalve die van Wifi en komt dan alles geleidelijk terug.
Gisteren rond 23u was het weer prijs.
Ik begin te vermoeden dat het mijn modem/router is die ineens spontaan reboot.

Zijn er nog mensen met dit probleem ? Ik ga misschien ook eens helpdesk contacteren in de hoop dat ze een uptime kunnen aflezen van die modems.
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Heb ongeveer een drietal weken fibernet 40 met de gekende telenet modem maar tot op heden nog geen last van ondervonden . Modem staat al 3 weken geconnecteerd .
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Hier nog geen probleem ondervonden met de modem-router sinds 17 jan dat ik FN 40 heb.
Probeer eens te bellen, mss weten ze daar meer.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Tomby schreef:Sinds ik geswitcht ben naar Fibernet, heb ik al zeker 3 keer (waar ik weet van heb) kortstondig zonder Internet gezeten. Als ik dan rap naar de modem/router ga gaan kijken, zie ik inderdaad dat alle lampjes uit zijn behalve die van Wifi en komt dan alles geleidelijk terug.
Gisteren rond 23u was het weer prijs.
Ik begin te vermoeden dat het mijn modem/router is die ineens spontaan reboot.

Zijn er nog mensen met dit probleem ? Ik ga misschien ook eens helpdesk contacteren in de hoop dat ze een uptime kunnen aflezen van die modems.

Gisteren omstreeks 23 uur had ik dat ook voor. Mogelijk hebben ze even een omschakeling gedaan. Ook mijn telenet stond aangekondigd dat dit buiten dienst ging.
Ik vermoed door de upgrades dat ze doen.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”