Webruimte 1 Kb ??

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
t.r.i.n.
Pro Member
Pro Member

Daarnet keekk ik mijn webruimte na omdat ik ongeveer de volledige 51 MB 200 kb heb gebruikt. Nu blijkt dat er slechts 1 Kb zou gebruikt zijn ? Mijn website werkt nog steeds goed, alles staat er nog op. Ik ben ook zeker dat ik niet over het toegestane volume van mijn webspace ben gegaan. Weet iemand wat er aan de hand is ? Wat gebeurt er eigenlijk als je méér upload naar je webspace dan toegelaten is ?

Dank je voor de hulp :mrgreen: :mrgreen:
Delbaeth-

Weet je wal zou helpen t.r.i.n. ? Welke provider heb je, of waar je heb je webspace hosting ? Want uiteraard is dit voor iedereen anders :)
t.r.i.n.
Pro Member
Pro Member

Gewoon bij skynet.
Lukse
Premium Member
Premium Member

Der zat vroeger ne bug in die webspace.
Met resumen kon ge zoveel derop zetten as ge wilde.
Kweet nie of er die nu nog inzit.
t.r.i.n.
Pro Member
Pro Member

Lukse schreef:Der zat vroeger ne bug in die webspace.
Met resumen kon ge zoveel derop zetten as ge wilde.
Blijkt nog steeds zo te zijn !?? Ik load gewoon effe een klein dingske up en nu zit ik aan 95 kb. Ik heb wel nooit moeten resumen, het gaat gewoon vanzelf ! Wil dat nu zeggen dat ik 50 MB extra heb gekregen ???? En ga ik daarvoor ni moeten betalen ????

Ik ben nekeer benieuwd wat er gebeurt als ik even iets weghaal van mijn webspace en terug onder 50 MB ga ... zou ik dan in - KB staan :eek:

Ik laat nog iets weten .... :mrgreen:
t.r.i.n.
Pro Member
Pro Member

Ik heb nekeer voor 500 Kb fotokes van mijne webspace gehaald - ik sta nu gewoon op 0 KB !!!! Het blijkt dus dat ik gewoon opnieuw 50 MB krijg, dus een webspace heb van 100 MB !? :eek:

Moet ik hier nu van profiteren en gewoon verder die website uitbouwen of toch even een berichtje sturen naar skynet ? Of ga ik gewoon moeten bijbetalen ?? :?
Lukse
Premium Member
Premium Member

Zwijgen nondedju :-D
Bijbetalen gade nie moeten doen, ik zou er gewoon van profiteren. :wink:
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster

Bij ik staat er 14kb maar ik gebruik zeker iets van een 20mb. 8) :twisted:
gimic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 13 keer

ik heb het maximale er proberen uit te halen, ik zit nu aan 97,94Mb en dit is het einde, ik kan er geen bestanden meer bij plaatsen. jammer hé :D ik ga vanavond nog eens proberen, misschien lukt het dan terug om er bij te plaatsen. bij mij komt de server niets zeggen over hoeveel je gebruikt hebt... enkel zegt hij "552 Transfer aborted. Disc quota exceeded" oops :roll:

lang leve skynet :twisted:

Greetz Gimic
satori
Plus Member
Plus Member

Ik heb blijkbaar niet zoveel geluk.

Ik wou een mix van een kameraad online zette (86meg). 1st heb ik dit geprobeerd door stukken van 15meg te aborten na ongev. 200kb, en dan te resumen, maar tijdens het 4de deel kreeg ik dus "Transfer aborted. Disc quota exceeded"... Ook toen ik het in 1 geheel wou uploaden, stopte de upload aan 49.3meg (ik had er reeds 700k aan andere bestanden opstaan)...

Kan dit ook liggen aan de client die je gebruikt?? Ik heb geprobeerd met SmartFTP.

Allessinds, zeer spijtig...

Peace
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”