Nochtans had ze eerst gezegd dat ze zéééér interessante aanbiedingen voor me had.

Bovendien naar de toekomst geen last meer van het callcenter van Belgacom dat om de 5 voeten belt.

No offence, maar heb liever een betrouwbare GSM provider die:q-tec schreef:Ze kennen het niet altijd hoor....ik ben ook ex proximus en die bleven echt op de meest ongelegen tijdstippen bellen tot ik eindelijk eens opnam...ook al zeg je ik heb 1000sms 2gb internet en 60belminuten voor 15€ ze hebben meestal wel iets beters![]()
enige dat beter is bij proximus is hun bereik.
wel om daar even op terug te komenin tegenstelling tot sommige virtuele operatoren maar bitter weinig roaming overeenkomsten hebben in het buitenland met alle gevolgen van dien. Ik heb er al genoeg zien rare bekken trekken dat hun GSM niet werkt in het buitenland, of slechts met één te verwerpen netwerk ter plaatse.
Dat kon 10 jaar geleden al met een Proximus of Mobistar abonnement, lang voordat er sprake was van die virtuele netwerken.
Ela, ola. Dat durf ik tegenspreken. Netlash, dat bekende designer bedrijf van Gent, al die werknemers zitten op Mobile Vikings ze.TomG schreef: Van die 25.000 klanten moesten ze eens statistieken maken over hun leeftijd en profiel. Donkerbruin vermoeden dat het voor 80% of meer adolescenten en pubers zijn. Die hebben geen geld, maar sms'en wel veel. Ideaal.
Geen bedrijven, geen kritische toepassingen, geen zakenlui.
Nu ga ik je toch even serieus tegenspreken.TomG schreef: No offence, maar heb liever een betrouwbare GSM provider die:Ik vraag me tenandere af hoeveel bedrijven op zo'n virtuele operatoren beroepen, al is dat wellicht een retorische vraag. There ain't no such thing as free lunch.
- in tegenstelling tot sommige virtuele operatoren maar bitter weinig roaming overeenkomsten hebben in het buitenland met alle gevolgen van dien. Ik heb er al genoeg zien rare bekken trekken dat hun GSM niet werkt in het buitenland, of slechts met één te verwerpen netwerk ter plaatse.
Dat kon 10 jaar geleden al met een Proximus of Mobistar abonnement, lang voordat er sprake was van die virtuele netwerken.- Nog niet eens fatsoenlijke 3G ontvangst bieden (ok, toegeven er is een inhaalbeweging bezig, ze zullen die wel bieden tegen dat er 4G oid is).
- Niet goochelt met allerhande grote cijfers (sms'en, data internet volume,..) maar met volumes en cijfers waar een normaal gebruiker meer dan mee toekomt. 2GB zonder 3G, da's zoals een ISDN lijn met een limiet van 20GB.
Euh, Scarlet is (een dochterbedrijf) van Belgacom, niet?honda4life schreef:Nu ga ik je toch even serieus tegenspreken.TomG schreef: mijn quote
Wat roaming betreft is deze identiek aan de settings van base, voor je naar het buitenland gaat, kijk je inderdaad best eens bij je provider wat het voorkeursnetwerk is, voor alle zekerheid.
Is Scarlet Mobile slechter in het buitenland die gebruik maakt van het netwerk van Proximus, aangezien dit voor jouw toch de maatstaf is voor een "betrouwbare" provider > NEE!
Over de rest denk ik ook het mijne, maar laat niet te veel je persoonlijke verwachtingen van mobile telefonie representatief zijn voor ons allen
Oei, ik had ff een logica-probleem: ik verwarde teen en tander (Px vs MV). Idd, een plaatselijke simkaart is zo goed als altijd voordeliger.Lord Utopia schreef:Ik denk dat 50 MB roamen veel duurder uitkomt dan als je een simonly prepaid kaart koopt in het buitenland, niet?
Dan hebben ze gewoon pech gehad of was er iets niet goed ingesteld (internationaal telefoonnummer, instellingen gsm, etc)TomG schreef:Die medereizigers waren familie en ik dacht dat ze jim mobile hadden. De ene keer konden ze oproepen doen en de andere keer niet, alhoewel ze ontvangst hadden. Geen pebkac probleem dus.
Maar moet wel toegeven, het is weeral paar jaar geleden. De situatie kan inderdaad veranderd zijn.