Ben aan het proberen de remote van Belgacom TV te koppelen aan deze TV: Fujitsu-Siemens 40" LCD TV Myrica VQ40-1.
Het is een toestel van eind 2006-begin 2007.
Weet er iemand de juiste apparaatcode voor de remote van dit TV-toestel?
Als ik de automatische zoekmode probeer met de BGC remote, lukt het me niet.
Ik dacht het manueel te proberen, maar ik vind de juiste apparaatcode niet via google (4 cijfers normaal gezien)?
Ik vind wel links naar de Logitec _ Harmony remote die te koppelen zou zijn aan de TV, wat betekent dat er zo'n code zou moeten bestaan.
Dank bij voorbaat.
Fujitsu-Siemens TV - Belgacom TV remote
Bedankt, wist niet van die lijst, maar jammer genoeg zit het juiste nummer er niet tussen.
Ik krijg wel koppeling met bepaalde nummers, maar de knopjes doen niet wat ze moeten
Zal straks nog eens de codes van Samsung proberen, schijnt nogal dezelfde hardware te zijn, met een iets andere buitenaankleding.
Ik krijg wel koppeling met bepaalde nummers, maar de knopjes doen niet wat ze moeten

Zal straks nog eens de codes van Samsung proberen, schijnt nogal dezelfde hardware te zijn, met een iets andere buitenaankleding.
- Proximus
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Goofie,
Zoals reeds vermeld door Quistnix kan je inderdaad in de handleiding (al dan niet online), de codes terugvinden voor het manueel universeel maken van je afstandsbediening.
Via deze reply had ik toch graag even willen verifiëren dat u de afstandsbediening eerst op het rode lampje zet, en vervolgens de knoppen 1 + 6 ingedrukt houd tot het lampje flikkert.
(Dus niet de cijfers 1 + 3 zoals bij de automatische configuratie)
Mvg
Eva van Belgacom
Zoals reeds vermeld door Quistnix kan je inderdaad in de handleiding (al dan niet online), de codes terugvinden voor het manueel universeel maken van je afstandsbediening.
Via deze reply had ik toch graag even willen verifiëren dat u de afstandsbediening eerst op het rode lampje zet, en vervolgens de knoppen 1 + 6 ingedrukt houd tot het lampje flikkert.
(Dus niet de cijfers 1 + 3 zoals bij de automatische configuratie)
Mvg
Eva van Belgacom
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.