uptime bbox2

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4061
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
Bedankt: 103 keer

Kun je de uptime van de bbox2 te weten komen ? Heb de indruk dat de bbox2 af en toe reboot als hij er zin in heeft.
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6161
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Rebooten of verbinding verliezen?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2430
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

Via e-services kan je het achterhalen. Normaal gezien zie je bij de verbindingstijden sessies van 36 u. Als er teveel uitzonderingen zijn, gebeuren er inderdaad onverwachte disconnects of reboots.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1616
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

Via Telnet en dan uptime?

Via e-services kan je al iets zien, maar daar kan je niet zien of het aan je verbinding ligt of aan je modem (die spontaan herstart)
Regulus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 16 maa 2010, 14:41
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

inloggen in de bbox2 => "advanced settings" =>"network interfaces" => "status" => "system" daar staat de uptime ..
... en hij moet idd recent gereboot zijn vanuit Bcom want ik had bijna 2000 uur uptime en nu sta ik terug op 98u 25 min .. schijnt idd wat uitgespookt te hebben op 13 jan ...
FWIW
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”