Per direct biedt Belgacom-dochter Scarlet een internetpakket aan dat opgeleverd wordt via het supersnelle VDSL2-netwerk. Voorheen was een aansluiting op VDSL2 enkel mogelijk wanneer een dual/triple play pakket genomen werd.
De snelheden zijn de typische 25 Mbps download en 3,5 Mbps upload en onbeperkt dataverkeer, zoals bij de pakketten Internet & Telefonie en One. Het kost maandelijks 35 euro en een telefoonlijn noch raw copper zijn niet verplicht bij het abonnement. De huidige promotie, die loopt tot het einde van dit jaar, geeft recht op een gratis installatie en benodigde VDSL2-modem. Dit abonnement wordt aangeboden naast het internet-only ADSL-abonnement dat momenteel geprijsd staat aan 25 euro per maand.
Dit abonnement zal ongetwijfeld voor heel wat opschudding zorgen. Het abonnement klopt het gelijkwaardige (in prijs) Internet Favorite van Belgacom, TurboNet van Telenet, en de internetpakketten van een heel aantal alternatieve providers. Hieronder een klein overzicht.
Overzichtje op: Userbase.be.
Scarlet biedt VDSL2 only internetpakket aan voor 35 euro/mnd
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Lekkur 
En waar vind ik dat terug op hun site

En waar vind ik dat terug op hun site

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Zo snel even geregistreerd, hé.vDR schreef:De mensen die snelsnel een abbonoment van EDPnet hebben besteld zullen nu wel wat spijt hebben vrees ik.

@Honda: http://www.scarlet.be/nl/onze-pakketten ... ternet.php
- honda4life
- Moderator
Wist ik veel.
Ik zie daar scarlet internet op ADSL staan, als je er op klikt krijg je zo'n geänimeerd afbeeldingske, dat zit wel heel goed weggestoken
Edit:
Eerst afwachten of ik m'n eerstvolgende maand gratis maand krijg (zie andere post), Scarlet kennende bij gebrek aan inspiratie verlengen zijn hun promo's wel eens een maand, en dan is het miss wel de moeite om een fritz te kopen
en helaas de nieuwe WAG320N te vervangen van 110€ 
Ik zie daar scarlet internet op ADSL staan, als je er op klikt krijg je zo'n geänimeerd afbeeldingske, dat zit wel heel goed weggestoken

Edit:
Eerst afwachten of ik m'n eerstvolgende maand gratis maand krijg (zie andere post), Scarlet kennende bij gebrek aan inspiratie verlengen zijn hun promo's wel eens een maand, en dan is het miss wel de moeite om een fritz te kopen

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Starter Plus
- Twitter: rubensnicky
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik had mij eigelijk geregistreerd om te vragen hoever ik van de centrale gelegen was en toen las ik dat bericht van scarletLord Utopia schreef:Zo snel even geregistreerd, hé.vDR schreef:De mensen die snelsnel een abbonoment van EDPnet hebben besteld zullen nu wel wat spijt hebben vrees ik.
@Honda: http://www.scarlet.be/nl/onze-pakketten ... ternet.php

- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
infeite is dit gewooon verderzetting van soort generation maar zonder limiet
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Jah. Nu gaat Dommel uit zijn pijp mogen komen of ik ben voor het eind van dit jaar ook weg.
(eerlijk gezegd zie ik de toekomst somber in voor Dommel, ze worden redelijk doodgeknepen...)
(eerlijk gezegd zie ik de toekomst somber in voor Dommel, ze worden redelijk doodgeknepen...)
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 119 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Edpnet heeft natuurlijk wel nog een iets hogere snelheid voor hetzelfde geld per maand. Bij scarlet heb je dan weer geen meerprijs voor raw copper of activatie. De promo is trouwens enkel geldig als je geen scarlet klant bent. Wilt dat dan zeggen dat er 180 euro bijkomst (box + installatie). Dan is de keus wel rap gemaakt...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 87 keer
Correct, al is de kans groot dat die promotie heel lang zal blijven duren. In mijn herinnering is dat bij de andere abonnement ook het geval.Avenger 2.0 schreef:Wilt dat dan zeggen dat er 180 euro bijkomst (box + installatie).
Als het er natuurlijk bijkomt is dat niet meer interessant.
Dat vraag ik mij eigelijk ook af!johcla schreef:Weet iemand hoeveel gelijktijdige PPPoE sessies mogelijk zijn bij Scarlet?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
Als je via mijn.scarlet.be bestelt dan komt er een éénmalige activatiekost van €50 bij. Er staat dat de installatie gratis is. Ook bij "Scarlet Modem" staat een bedrag van €0. Redelijk onduidelijk en typisch Scarlet
, maar ik ga toch bestellen 

- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
Tiens, op de nieuwe EDPnet website zie ik nergens een vermelding van raw-copper...Avenger 2.0 schreef:Edpnet heeft natuurlijk wel nog een iets hogere snelheid voor hetzelfde geld per maand. Bij scarlet heb je dan weer geen meerprijs voor raw copper of activatie.
Maaaaaar... Pas bij de bestelling zelf komt het erbij als je 'ik heb geen vaste lijn' optie selecteert...
Raw Copper
€ 12,10
- fdgroote
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 5 keer
@ redman
Eigenlijk heb je bij EDP 2 keuze's:
- ofwel kies je 'Telephony (VoIP) inclusief raw copper' aan 10€/mnd + 1 x setupkost voor nieuw nummer / nummeroverdracht van 25€ = totaal 145€
- ofwel kies je voor hun 'raw copper only' voor 12,10€/mnd = totaal 145,20€
Voordeel van Telephony is:
- je hebt een (extra) eigen nummer waarmee je later kan doen wat je wil
- nooddiensten over Voip bereikbaar (je mag het nummer niet nomadisch gebruiken van EDP)
Eigenlijk heb je bij EDP 2 keuze's:
- ofwel kies je 'Telephony (VoIP) inclusief raw copper' aan 10€/mnd + 1 x setupkost voor nieuw nummer / nummeroverdracht van 25€ = totaal 145€
- ofwel kies je voor hun 'raw copper only' voor 12,10€/mnd = totaal 145,20€
Voordeel van Telephony is:
- je hebt een (extra) eigen nummer waarmee je later kan doen wat je wil
- nooddiensten over Voip bereikbaar (je mag het nummer niet nomadisch gebruiken van EDP)
Haal meer uit uw geld met http://www.spaargids.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
- Bedankt: 103 keer
hoezo? speedconnect aan 29€/maand (de plus is niet meer interessant,enkel voor vast ip)cloink schreef:Jah. Nu gaat Dommel uit zijn pijp mogen komen of ik ben voor het eind van dit jaar ook weg.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
silencer schreef:speedconnect aan 29€/maand

Dat is toch echt 40€ hoor... (zonder domiciliering en/of promo (enkel voor nieuwe klanten))
Reken daar nog 10€ Discovery bij (of 13€ raw copper) en dan zit ge op 50 a 53€. Toch een áárdig verschil t.o.v. de 35€ van Scarlet me dunkt?
(en neen, ik ga een bedrijf als Dommel geen jaar vooraf betalen!)
ooh. shiny.
- honda4life
- Moderator
Waar is den tijd dat we nog omega.tiscali.nl konden gebruiken bij Scarlet 

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 10 keer
Idem BGC favorite, 2 dusjohcla schreef:Weet iemand hoeveel gelijktijdige PPPoE sessies mogelijk zijn bij Scarlet?

mvg
Yves