extra volume bekijken?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
Kan ik ergens bekijken hoeveel extra volume ik al "gekocht" heb? Heb nl al wel enkele keren wat bijbesteld maar ik zou graag weten hoeveel het effectief is ....
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Waarom 550?
Ik weet niet welk abo hij heeft, maar elke fup heeft maar 500GB standaard en dan extra gratis blokken per 20GB.
Om het te zien gaat ge in e-services naar internet > het maandelijks volume raadplegen. Daar staat dan een balk die uw eerste 500GB aangeeft en daaronder het resterende van uw extra aangekochte volumeblokken.
Om het totale verbruik per maand te zien ga je in e-services naar internet > mijn verbindingstijden raadplegen. Als je ook mobiel internet hebt moet je hier "enkel ADSL" selecteren.
Volumeblokken worden automatisch overgedragen naar de volgende maand. (interessant voor diegene die er wel voor moeten betalen (non-fup))
Ik weet niet welk abo hij heeft, maar elke fup heeft maar 500GB standaard en dan extra gratis blokken per 20GB.
Om het te zien gaat ge in e-services naar internet > het maandelijks volume raadplegen. Daar staat dan een balk die uw eerste 500GB aangeeft en daaronder het resterende van uw extra aangekochte volumeblokken.
Om het totale verbruik per maand te zien ga je in e-services naar internet > mijn verbindingstijden raadplegen. Als je ook mobiel internet hebt moet je hier "enkel ADSL" selecteren.
Volumeblokken worden automatisch overgedragen naar de volgende maand. (interessant voor diegene die er wel voor moeten betalen (non-fup))
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
jaaaa, nu zie ik het
Thanx voor de hulp. En even voor het vervolledigen, ik heb het Intense abbo van Belgacom ...
Greetz Tommy

Greetz Tommy
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 264 keer
Ooow, ok, zo stond het er vroeger toen het nog niet limietloos was, kwam er gewoon 10GB bij. (weet zeker dat het iets over Security was toen)
Maar nu ik unlimited heb, is het veranderd naar:
Maar nu ik unlimited heb, is het veranderd naar:
In ieder geval, moet je -550GB doen.Your monthly volume of 50 GB has been increased by 500 GB as a result of the subscription to the following option:
# Volume Pack Unlimited