Voortdurende ADSL/Snelheid problemen bij Skynet

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
databoy
Starter
Starter

Hallo,

Sinds drie weken ben ik opnieuw Belgacom ADSL klant, na een uitstapje bij XS4ALL.

Toen de snelheid verhoging doorgevoerd werd naar de 3,3 in de tijd was ik ook klant bij Belgacom en ik heb nooit geen problemen gehad in die tijd, maar sinds ik er opnieuw bij ben stapelen de problemen zich nogal op:

Ik heb voortdurende connectie en snelheden problemen.
Momenteel heb ik sinds gisterenmiddag een snelheid van 1,33 mbps
En dit na 6 dagen waar ik terug een snelheid haalde van 3 mbps.

Vorige week had ik dit probleem ook, en op de dag dat een technieker langskwam (zowel bij me thuis als in de centrale) was het probleem plotseling opgelost (zonder interactie van mij of BGC).

Ook de week ervoor stelde dit zelfde probleem zich.
Zonder enige aanwijsbare reden heb ik enkele dagen een probleem, waarna het terug enkele dagen opgelost is.

We hebben al testen gedaan me andere modems, andere splitters, maar met het zelfde resultaat...

Momenteel zal er op donderdagvoormiddag terug eens iemand langskomen, hoogstwaarschijnlijk zal het tegen dan automatisch terug opgelost zijn zoals de vorige keren (wat niet goed is, want dan kan nooit het probleem gezien worden) en zal de technieker terug zeggen dat ik de problemen uitvind (Grrr...)

Heeft misschien iemand op dit forum soortgelijke problemen gehad die nu opgelost zijn? Of nog iemand goede suggesties?

Ik gebruik een Alcatel SpeedTouch Home en Windows XP

Thanks,

Bram
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Wel, ik heb zoiets nog maar 1x eerder gehoord. En dat verhaal kun je hier vinden. Je kan de technieker er misschien op wijzen ofzo. Hopelijk raakt het opgelost. Veel meer kan ik er niet over zeggen.

Cheers
Afbeelding
Gast

Ben overgestapt van skynet naar eucomfort. Inderdaad heel stuk rapper die upload (50 KBps). De download is echter een probleem. Daar waar ik vroeger rechts onderaan 3.3 Mbps zag staan, staat nu 1.1 Mbps. Heb al met ander modem geprobeerd, maar downloadsnelheid blijft laag.
Lijkt wat op het probleem dat hierboven werd aangekaart.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Wel, ik denk dat je best je ISP eens contacteert en hen de situatie uitlegt. Zij moeten dan maar contact opnemen met Belgacom voor een lijntest enzo. Of je belt gewoon zelf naar Belgacom en hopen dat ze de lijntest voor jou doen zelfs al zit je bij een andere ISP.

Cheers
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”