Blijkbaar is er single-sign-on tussen Mijn Telenet en TV.be. Wanneer ik met mijn Telenet login ingelogd ben (i.e. die met mijn naam, niet die met de cijfers) op Mijn Telenet en dan TV.be open dan lijkt hij te zien dat ik al ingelogd ben, maar dan met de Telenet Login. Dit werkt dan niet omdat ik daar geregistreerd ben op e-mail adres. Je krijgt dan blijkbaar wel enkele keuzes die lijken te suggereren dat beide gekoppeld kunnen worden, maar dat werkt niet. Ik ben verplicht de derde optie te kiezen : "Log uit als xxx.xxx en ..." om dan opnieuw in te loggen. Wanneer je dan terug naar Mijn Telenet gaat ben je daar ineens ook uitgelogd met je Telenet Login en ingelogd met je Internet Login, met als gevolg dat je niets meer kan beheren behalve je Internet settings (mailbox etc..).
Het lijkt dus alsof er effectief SSO is maar met de verkeerde logins. Zijn er nog mensen met die probleem ?
SSO Mijn Telenet vs tv.be
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
- Bedankt: 315 keer
Uit recente studie is gebleken dat de software die telenet hanteert vol fouten zit.
Mee leren leven of telenet hiervan op de hoogte stellen, De kans dat er positief op word gereageerd is mogelijk, maar je moet tegen het wachten kunnen.
Mee leren leven of telenet hiervan op de hoogte stellen, De kans dat er positief op word gereageerd is mogelijk, maar je moet tegen het wachten kunnen.