aankoop adsl modem/router

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
EZboy

Hi guys,

In een forum hier las ik dat ze niet kraaien naar meerdere pc's op go abo en zelfs dat de voorwaarden zouden aangepast zijn.
Op onderstaande link in paragraaf 4.9 staat thans het tegendeel.
http://www.belgacom.be/private/gallery/ ... lus_nl.pdf

Als je een adsl modem met ingebouwde router koopt bij bgc, maak je dan geen slapende honden wakker, temeer als dat ding op factuur moet?

Jullie ideeën en ervaringen zijn welkom!

Greetz
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Wel, ze voeren een soort gedogenbeleid. Het mag zolang je er niemand anders mee benadeelt. Ik doe het trouwens ook ;) En ja, je kan ook een router hebben met maar 1 PC achter en zeggen dat het voor de hardwarematige firewall is :)

Cheers
Afbeelding
EZboy

Is zo'n speed touch multi-pc niet gewoon een speed touch ethernet (bleu) maar met 4 poorten ipv 1?
Via de bgc site en die van thomson heb ik geprobeerd om meer gegevens over die modems te vinden.
Die speed touch multi-pc, is dat de SpeedTouch 510 Multi-user ADSL Gateway?
Wat is dan het verschil tussen de ethernet en ethernet bleu en staan die ook op de thomson site?
crapiecorn.

der zijn weinig verschillen behalve dat de v4 , 4 poorten heeft en de single blue der maar ene, makkelijk op te lossen met switch. kwam goedkoper uit omdat ik switch al had, modem in zoon skynet pakket gekocht, modem gehouden, de rest wegegooid
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

De v4 slaat niet op het aantal poorten ze. Ik heb een Speedtouch 510 v4 met maar 1 poort :) Je moet gewoon op de doos kijken en goed lezen wat er staat. Dan kan je niet missen.

Cheers
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”