Opzegtermijn Telenet ?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6889
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Ik ben gisteren tot de vaststelling gekomen dat ze m'n (aangetekend) verzoek tot opzeg niet toegekregen hebben in Mechelen.
De brief is verstuurd op 25/11 vanaf welke datum is TN verplicht me af te sluiten ?
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18462
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3755 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

Afsluiten en opzeg zijn 2 verschillende dingen. Telenet is niets verplicht, ook niet om jou "af te sluiten". Ze kunnen je morgen afsluiten als jij daarom vraagt ....
Maar je zal abonnement betalen tot één maand na het verzoek tot opzeg.
Ervan uitgaand dat je een abonnement hebt van onbepaalde duur ...
Philippe.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”