Ga voor de ps3 ! 100% ! Er is maar 1 reden waarom ik dit zeg, in dit lijstje hierboven zie ik maar bij 1 console games staan. En daar dienen die dingen toch voor!
Wanneer je die andere zou kopen, ga je je het altijd beklagen dat je nooit Gran Turismo, God of War, Uncharted 1/2 hebt kunnen spelen.
Wanneer je ze beide zou kopen zal je zien dat je enkel die 3 games gaat kopen voor je PS3 en alle andere op XBOX
Ik heb een PS3 en een XBOX 360 Arcade. Deze laatste gebruik ik niet om te gamen, 1x getest als Media Center extender.
Met een aantal cross-platform games is de AA beter op de XBOX360 (bvb GTA IV), maar weet dat men hier met de grootst gemene deler van beide consoles rekening moet houden.
Maar de PS3-exclusive titels zoals Uncharted 1/2 en Killzone 2 zie ik kwa graphics en map size niet snel gebeuren op de xbox. PS3 games beginnen meer en meer de cell broadband processor te gebruiken voor allerhande post-processing, en dat zie je kwa beeld. Bij uncharted 1 was dat bvb maar 30%, bij uncharted 2 zitten we aan 100%.
Meer en meer devs beginnen deze mogelijkheden 100% te benutten en ik zie dan ook de PS3 games steeds mooier worden, terwijl ik vermoed dat de XBOX 360 aan 't einde van zijn Latijn zit en ze enkel kwa gameplay nog kunnen proberen te concurreren.
Aangezien u nog geen spelconsole heeft,moet u absoluut voor de ps 3 gaan. Waarom??
-Omdat het voordeliger is om on line te gamen (er komt wel een extra betaalde dienst,maar dat is iets anders)
-Omdat ik meen dat de Xbox 360 slim een Falcon chipset heeft i.p.v. een Jasper chipset,daar is heel wat miserie mee geweest,want die Falcons raakten oververhit.Dit is nu 'opgelost' door een systeem te plaatsen waardoor uw console gewoon uitvalt als de temp. te hoog gaat oplopen.Of dit voldoende zal zijn om alle problemen bij de Xbox slim op te lossen is nog af te wachten.Hier is een link waar je alles kan lezen over Falcon/Jasper Xbox. http://www.9lives.be/forum/microsoft-xb ... hread.html
Cal of duty blacksops is op de xbox360 anders wel beter dan de ps3 versie hoor http://www.lensoftruth.com/?p=24160
Bij bepaalde online levels bvb het sneeuw level aan het treinstation op de xbox versie rijd de trein tijdens het gamen en op de ps3 staat hij stil
Het party systeem om samen te spelen met je vrienden is beter uitgewerkt op de xbox360 het joinen v games gaat ppl vlotter
Het live abo van de xbox kan je beter online kopen spaar je veel mee uit
(ps ik heb ook een ps3 staan en ben dus geen !!! fanboy)
fluppie schreef:Aangezien u nog geen spelconsole heeft,moet u absoluut voor de ps 3 gaan. Waarom??
-Omdat het voordeliger is om on line te gamen (er komt wel een extra betaalde dienst,maar dat is iets anders)
-Omdat ik meen dat de Xbox 360 slim een Falcon chipset heeft i.p.v. een Jasper chipset,daar is heel wat miserie mee geweest,want die Falcons raakten oververhit.Dit is nu 'opgelost' door een systeem te plaatsen waardoor uw console gewoon uitvalt als de temp. te hoog gaat oplopen.Of dit voldoende zal zijn om alle problemen bij de Xbox slim op te lossen is nog af te wachten.Hier is een link waar je alles kan lezen over Falcon/Jasper Xbox. http://www.9lives.be/forum/microsoft-xb ... hread.html
De meest recente post is van midden 2009 de warmte problemen zijn al lang opgelost
Trouwens als hij stuk gaat ontvang je na een week gewoon een nieuwe xbox
de dienst na verkoop van de xbox is gewoon zeer goed te noemen
hoelang moet je wachten op je ps3 als die moet binnen doen voor vervanging ??
Tomby schreef:Wat is het nut om na 4 maand deze thread terug tot leven te roepen ? Denk dat de TS ondertussen wel al lang zijn console gekocht heeft...
Ikzelf heb hier een xbox 360 (oudere model) en een ps3 staan, moet toch eerlijk toegeven dat ik veel meer met de ps3 bezig ben.
De 360 staat hier stof te eten
Wat ik ook weer een plus punt vind is dat je online kan zonder nog eens maandelijks een kost te moeten betalen zoals bij de 360.
Ik heb ze ook alle twee (voor de Xbox ex. games) ik zeg niet dat Xbox slecht is,verre van,maar het geld dat je alle jaren moet geven om on-line te gamen is een nadeel t.o.v. de ps3.
Het is een feit dat de graphics op de ps3 minder zijn dan de x360, maar dat komt omdat de devs de volle kracht van de ps3 niet benutten. Kwa functionaliteit verkies ik de ps3 omdat deze een (beter) mediacenter is en bluray speler.
Heb ondertussen al een PS3 gekocht, en heb het me nog niet beklaagd! We doen namelijk veel aan online gamen Zo besparen we toch wel een heel pak geld, zeker nu die Xbox Live Gold nog duurder is geworden.
kloon schreef:Cal of duty blacksops is op de xbox360 anders wel beter dan de ps3 versie hoor http://www.lensoftruth.com/?p=24160
Bij bepaalde online levels bvb het sneeuw level aan het treinstation op de xbox versie rijd de trein tijdens het gamen en op de ps3 staat hij stil
Het party systeem om samen te spelen met je vrienden is beter uitgewerkt op de xbox360 het joinen v games gaat ppl vlotter
Het live abo van de xbox kan je beter online kopen spaar je veel mee uit
(ps ik heb ook een ps3 staan en ben dus geen !!! fanboy)
Klopt, onze zoon zit hier elke dag te vloeken op dat spel.
Heel veel connectieproblemen, vrienden niet kunnen joinen etc.....
65€ voor betaald.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,