BBOX2 om de paar dagen moet ik netwerkkabel in en uittrekken

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Joneszy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 211
Lid geworden op: 08 jan 2010, 13:10
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 4 keer

sinds ik de bbox2 gebruik moet ik om de paar dagen eens de netwerkkabel uit & insteken om opnieuw verbinding te hebben met de bbox.
ik heb reeds een andere kabel geprobeerd. Het is dus niet dat mijn internetverbinding stopt op de bbox. Is dit een bekend probleem, is nogal irritant...
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15164
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1686 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Domme vraag misschien, maar heb je al via de tweede poort geprobeerd?
Joneszy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 211
Lid geworden op: 08 jan 2010, 13:10
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 4 keer

ga ik zeker nog proberen, kvroeg me gwn af of dit een bekend probleem was ;-)
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2430
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

Ik heb geen oplossing, misschien wel een work-around:

Probeer eens met een timer je bbox iedere nacht een paar minuten zonder stroom te zetten. Misschien helpt het, en heb je ook minder last van de 36h disconnects.
Joneszy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 211
Lid geworden op: 08 jan 2010, 13:10
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 4 keer

dat had ik reeds ingesteld omdat ik eerst dacht dat dit het probleem was :-D
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”