Problemen met mijn internet

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
m1dnight
Starter
Starter

Hallo beste mensen,

Sinds recent gedraagt mijn verbinding zich heel vreemd. Daarnet kwam ik thuis en op µtorrent was de poort gesloten, outlook kon niet verzenden en ontvangen, msn deed maar vreemd etc. Browsen ging wel, maar heel traag. Na 10 minuten rond te zoeken was het plots allemaal vanzelf over.

Nu dit is al de 3e keer ofzoiets.

M'n µtorrent zelf doet ook wel vreemd. Geen peers die connecten, en als er eentje connect upload hij aan 3,5 kB/s maximum voor een paar minuten. In elk geval, weet niet of dit er mee te maken heeft.

En als ik dan in de bbox eens rondsnuffel dan merk ik dat de interface ENORM traag gaat, en terwijl ook nog mijn browsen eens traag gaat ook. Is dit normaal?

Mvg,
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 264 keer

Nee, da's niet normaal. Gewoon even je bbox uit de pries trekken voor een halve minuutje, en dan terug insteken.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Dat klinkt als een NAT connection tracker die vol loopt. Kun je in µtorrent geen optie zetten om het aantal connecties per seconde te beperken? Probeer ook de uploadsnelheid in µtorrent te beperken tot 10k ofzo en test zo eens.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”