Van Quickenborne tikt Didier Bellens op de vingers via Twitt

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Bates
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 13 dec 2007, 17:56

meon schreef:Mja, uw IVR-systeem moet dat wel ondersteunen eh... Wij gebruiken bij ons op't werk voor de helpdesks Avaya (dat noemt daar 'vectoring') en ik zou niet weten hoe ge dat daar in uw vector (scenario) ingepropt krijgt...
Technisch gezien is dit mogelijk, maar de boodschap moet dan niet afgespeeld worden in de IVR, maar wel op Genesys niveau (ACD). Er zijn namelijk 2 platformen als ik het zo mag stellen. De Pre IVR en de eigenlijke IVR (deze wordt door ons gemanaged) en dan eens de klant naar een agent gaat verlaat hij de IVR en komt hij op het Genesys platform.

Gr,
Bates
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2511
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 223 keer
Recent bedankt: 1 keer

Je kan beter ivm. capaciteit enz. het bericht op de CM zelf afspelen. Maar bon we zijn hier zwaar off-topic aan't gaan...
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”