BBox2 challenge

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
pingpong
Starter
Starter

Mijn decoder is via 2 devolo homeplugs aangesloten op de tv lan van mijn bbox2 en werkt perfect.
Tussen homeplug en decoder heb ik een kleine hub geplaatst omdat mijn tv en mijn playstation ook internet capable zijn.
Het tv lan segment van de bbox2 heeft echter geen nat of dhcp server, dus decoder werkt maar TV en playstation niet. :evil:
Bestaat er een mogelijkheid de bbox zodanig te configureren dat het tv lan segment alsnog nat en dhcp kan?

Anderzijds, als ik mijn hub op het lan segment van mijn bbox aansluit. Werken tv en playstation wel maar de decoder niet. :twisted:
Kan ik de decoder via DMZ of portforwarding of een andere truc rechtstreeks op het net plaatsen?
thx
Laatst gewijzigd door pingpong 30 nov 2010, 21:33, in totaal 1 gewijzigd.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Nope. Binnenkort met de nieuwe firmware is er de mogelijkheid om vanuit de helpdesk om de modem in fully routed mode te zetten waardoor internet en tv verkeer over dezelfde lan kabel kunnen. Maar dit kan enkel door de helpdesk aangepast worden.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer

enig idee wanneer dit zou kunnen gebeuren? Dan kan hier op zijn minst al 1 paar devolo's er van tussen.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Als sagem met nieuwe firmware op de proppen komt, maar reken er niet op dat het nog voor dit jaar gaat zijn.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”