Van Quickenborne tikt Didier Bellens op de vingers via Twitt
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7435
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
- meon
- Administrator
- Berichten: 16757
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Yep, zei het hier ook al: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 17#p354117
Reacties van twitter-gemeenschap is redelijk negatief onthaald, genre "klein kind" en "dat doet ge toch niet" en "machtspositiemisbruik".
Reacties van twitter-gemeenschap is redelijk negatief onthaald, genre "klein kind" en "dat doet ge toch niet" en "machtspositiemisbruik".
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3239
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Die VQ is een hypocriete kwal, als hij iemand op de vingers wil tikken moet hij het op de man af doen en niet achterbaks via twitter.
Ik hoop dat hij geen postje krijgt bij de volgende regering (als die er al komt).
Ik hoop dat hij geen postje krijgt bij de volgende regering (als die er al komt).
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7435
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
zouden er verkiezigen op komst zijn 

iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
-
- Pro Member
- Berichten: 236
- Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
- Locatie: Puurs
- Bedankt: 5 keer
Hij doet het misschien niet op de ideale manier, maar hij doet tenminste al iets. Dat kan je van velen niet zeggen. Hij gebruikt de nieuwe middelen en ik vind dat toch een iets of wat positieve zaak.
Vaak als je iemand persoonlijk aanvalt, krijg je toch maar het deksel op de neus en zijn er geen bewijzen enz... dus tis maar in welke context je het bekijkt hé.
Vaak als je iemand persoonlijk aanvalt, krijg je toch maar het deksel op de neus en zijn er geen bewijzen enz... dus tis maar in welke context je het bekijkt hé.
-
- Premium Member
- Berichten: 605
- Lid geworden op: 12 nov 2009, 12:21
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 72 keer
Zoals in de afgesloten topic werd aangehaald had men inderdaad gewoon een tekst actief gezet die men te horen krijgt als men helpdesk opbelt
Electrabel gebruikt dit al hele tijd ingeval van algemene panne in bepaalde zone/gemeente
Maar anders moet ik wel de technici proficiat wensen voor de snelle interventie en dit op het late uur van de dag
De positieve zaken mogen ook wel eens aangehaald worden
Electrabel gebruikt dit al hele tijd ingeval van algemene panne in bepaalde zone/gemeente
Maar anders moet ik wel de technici proficiat wensen voor de snelle interventie en dit op het late uur van de dag
De positieve zaken mogen ook wel eens aangehaald worden
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7435
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
over de kern van de taak heeft hij wel gelijk.
want bel 10 x naar belgacom ga je 4 x langer den 10 min moeten wachten 5x tussen de 5 -10 min en 1 maal minder dan 5 min.
bel 10x naar telenet dan zal je 1x langer dan 5 min moeten wachten en zal je 9x minder dan 3 min moeten wachten.
Enja de vind dit storend de andere niet
want bel 10 x naar belgacom ga je 4 x langer den 10 min moeten wachten 5x tussen de 5 -10 min en 1 maal minder dan 5 min.
bel 10x naar telenet dan zal je 1x langer dan 5 min moeten wachten en zal je 9x minder dan 3 min moeten wachten.
Enja de vind dit storend de andere niet
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
-
- Pro Member
- Berichten: 236
- Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
- Locatie: Puurs
- Bedankt: 5 keer
Daarom dat ook iedereen vrij kan kiezen bij welke provider hij gaat.
Als je in winkel 1 iemand achter de toog hebt die traag werkt en waar je 5 minuten moet wachten en bij een andere winkel voor hetzelfde maar 2 minuten... dan is dat ook uw eigen keuze. Elk van die winkels zal wel zijn redenen hebben en het is aan de klant om te bepalen wat ze doen.
Dus vitten dat je bij belgacom langer moet wachten is in mijn ogen onterecht, je weet dat het langer "kan" duren dus automatisch stem je ermee in hé.
Probleem is dat vele mensen geen geduld meer hebben. Ik ben zelf ook zo in sommige zaken, das typisch menselijk, maar tis wel een groot feit.
Als je in winkel 1 iemand achter de toog hebt die traag werkt en waar je 5 minuten moet wachten en bij een andere winkel voor hetzelfde maar 2 minuten... dan is dat ook uw eigen keuze. Elk van die winkels zal wel zijn redenen hebben en het is aan de klant om te bepalen wat ze doen.
Dus vitten dat je bij belgacom langer moet wachten is in mijn ogen onterecht, je weet dat het langer "kan" duren dus automatisch stem je ermee in hé.
Probleem is dat vele mensen geen geduld meer hebben. Ik ben zelf ook zo in sommige zaken, das typisch menselijk, maar tis wel een groot feit.
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Overdrijven kan hij ook als de beste ! Storing heeft geduurd van 22:05 tot 22:46, als ik goed kan tellen is dat dus 41 minuten.“Geachte ceo, gelieve Twitter te volgen. Veel klanten zitten al uur zonder BelgacomTV. En ik zit al 1u en 5min te bellen. Kan u zorgen voor meer klantvriendelijkheid? Dank. @VincentVQ”
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Berichten: 3289
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 252 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik kan me niet voorstellen dat iemand voor een storingske om 22uur nog naar Telenet had gebeld in het analoge tijdperk.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat wil niet zeggen dat hij niet 1 u en 5 minuten aan de lijn heeft gewacht.
De wachttijden die ik ervaarde waren van een gelijkaardige aard. Dat waren ook telkens wachtrijen van meer dan 30 minuten.
Natuurlijk belde Quickie wel om 22 uur, wat vrij laat is. En als iedereen met een panne eens belt naar de KD op dat uur ('t is ook nog eens gratis), tja, dan kan je wel ergens verwachten dat het al snel een tijdje in beslag neemt.
Moesten wat meer mensen actief zijn op Twitter, ze zouden niet moeten bellen naar Belgacom. Ik had al een berichtje geretweet dat de decoder herstarten geen oplossing bood en dat de panne algemeen was. Dus bellen zou niets opgelost hebben.
De wachttijden die ik ervaarde waren van een gelijkaardige aard. Dat waren ook telkens wachtrijen van meer dan 30 minuten.
Natuurlijk belde Quickie wel om 22 uur, wat vrij laat is. En als iedereen met een panne eens belt naar de KD op dat uur ('t is ook nog eens gratis), tja, dan kan je wel ergens verwachten dat het al snel een tijdje in beslag neemt.
Moesten wat meer mensen actief zijn op Twitter, ze zouden niet moeten bellen naar Belgacom. Ik had al een berichtje geretweet dat de decoder herstarten geen oplossing bood en dat de panne algemeen was. Dus bellen zou niets opgelost hebben.
-
- Forumtroll
- Berichten: 445
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 15:26
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 229 keer
Trojan schreef:Die VQ is een hypocriete kwal, als hij iemand op de vingers wil tikken moet hij het op de man af doen en niet achterbaks via twitter.
Ik hoop dat hij geen postje krijgt bij de volgende regering (als die er al komt).
Natuurlijk is die Van Quickenborne een hypocriet. Wie denk je dat de totaal van de pot gerukte en onwettige Auvibel kopieer(belasting)taks door onze strot heeft geramd?
Mister Hypocriet himself. Voor mij geen eieren van dit walgelijke ventje!

-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
Nu wordt ik wel nieuwsgierig in de werking van het belgacom netwerk..quistnix schreef:Ter informatie, ADSL2+ klanten waren niet geaffecteerd, wel de helft van de VDSL2 klanten. Procentueel komt dat op iets meer dan 33 % van de BGC TV klanten.

- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
Ahzo, we leren bij..
tnx voor de info!

- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- gedeco
- Pro Member
- Berichten: 296
- Lid geworden op: 06 sep 2005, 10:57
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 10 keer
Een uurtje zonder Belgacom TV of zelfs zonder Telenet kan toch geen probleem zijn? Het gebeurd ook niet dagelijks.
Volgens mij is het probleem van de pendelaars die dagelijks met de trein gaan werken véél prangender. Zij worden quasi dagelijks met vertragingen e.d. geconfronteerd. Dit sedert jaren.
Bekijk alles in de juiste proporties...
Volgens mij is het probleem van de pendelaars die dagelijks met de trein gaan werken véél prangender. Zij worden quasi dagelijks met vertragingen e.d. geconfronteerd. Dit sedert jaren.
Bekijk alles in de juiste proporties...
Original Pentium of Borg: Division is futile - your decimals will be
approximated.
approximated.
- rowan
- Premium Member
- Berichten: 585
- Lid geworden op: 29 jul 2007, 20:35
- Locatie: 59GIS0
- Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
- Bedankt: 22 keer
gevonden op de BGC site
http://nl.community.belgacom.be/pages/h ... y_NL_click
http://nl.community.belgacom.be/pages/h ... y_NL_click
29/11 - Problemen Belgacom TV
Beste Belgacom TV-klant,
Misschien hebt u gisteravond rond 22 uur gemerkt dat er een probleem was met de beeld- en geluidskwaliteit van Belgacom TV. Gelieve ons hiervoor te willen verontschuldigen.
De oorzaak lag bij de beschadiging van een kabel. Onze technische experts hebben de kabel onmiddellijk hersteld waardoor het probleem binnen de 45 minuten was opgelost.
Mocht het Belgacom TV-welkomstscherm ondanks alles nog altijd niet opnieuw verschijnen, raden we u aan om de stekker van uw decoder uit het stopcontact te trekken, 5 seconden te wachten, de stekker opnieuw in te steken en te wachten tot Belgacom TV opnieuw opstart (maximaal 15 minuten).
De allerbeste dienstverlening garanderen blijft onze grootste prioriteit.
We danken u voor uw vertrouwen en voor uw begrip.
Michel Georgis
Executive Vice President Consumer Business Unit
-
- Premium Member
- Berichten: 602
- Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Trojan schreef:Die VQ is een hypocriete kwal, als hij iemand op de vingers wil tikken moet hij het op de man af doen en niet achterbaks via twitter.


- tomw
- Premium Member
- Berichten: 593
- Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 10 keer
Waarom eigelijk maar de helft van de VDSL2 klanten? Zijn de klanten verdeeld over twee netwerken?quistnix schreef:Ter informatie, ADSL2+ klanten waren niet geaffecteerd, wel de helft van de VDSL2 klanten. Procentueel komt dat op iets meer dan 33 % van de BGC TV klanten.
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Neen, er is maar één ethernet netwerk. Maar de setup is dat er tussen de centrale waar alle TV signalen binnen komen twee grote linken vertrekken naar de twee grootste centrales in Brussel. En in één van die linken was er een probleem.
Ik begrijp de negatieve reacties niet tegen Van Quickenborne. Het is toch mede dankzij hem dat er nu eindelijk abonnementen bestaan zonder volumebeperkingen. had het niet voor VQ geweest dan zaten wij hier met nog trager en duurder Internet.
Vind het fantastisch dat een minister dit ook doet zoals een normale mens, zijn ergenis uiten ten opzichte van de telecom monopolisten in Belgie en er iets aan wilt doen. T'wordt hoog tijd. Zelfs landen als Roemenie hebben voor peanuts symmetrische 100mbit verbindingen..
Vind het fantastisch dat een minister dit ook doet zoals een normale mens, zijn ergenis uiten ten opzichte van de telecom monopolisten in Belgie en er iets aan wilt doen. T'wordt hoog tijd. Zelfs landen als Roemenie hebben voor peanuts symmetrische 100mbit verbindingen..
Dell Studio XPS 1645 / Red Leather i720QM | 4GB DDR3 1333Mhz RAM | 16" RGBLED Full-HD screen | 1GB ATI 4670 Graphics | Blu-Ray Burner | 256 GB SSD | Bluetooth | Dell Wireless (a/b/g/n) | Windows 7 Ultimate | 3 years Next-Business Day Premium Warranty + 3 years Accidental Damage Support
-
- Pro Member
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 16 maa 2010, 14:41
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Synthesis schreef:snip ... . Zelfs landen als Roemenie hebben voor peanuts symmetrische 100mbit verbindingen..

- tomw
- Premium Member
- Berichten: 593
- Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 10 keer
Uiteraard heeft hij al veel goede dingen gedaan ook (gelukkig), maar daar gaat het hier niet om.
Het is meer de manier waarop dat veel mensen ergert.
Er is een downtime geweest van minder dan een uur en daarop reageerde hij dan zonder eerst te weten wat het probleem juist was.
Dat de klantendienst op zo'n ogenblik moeilijk te bereiken is, is heel normaal. Plots bellen 100x meer klanten dan normaal. Ze kunnen toch maar moeilijk constant met zoveel volk daar zitten om zo'n momenten op te vangen.
Van een minister verwacht ik toch een rustigere houding en laat je de mensen gewoon hun werk doen. Ik denk ook niet dat je in 10 minuten een antwoord terug krijgt op een mail die je stuurt naar zijn kabinet?
Een storing is ook enorm moeilijk te voorkomen. Ik vind dat de Belgacom techniekers dit echt keurig opgelost hebben.
Krititiek hierop is niet echt gepast, een bedanking voor de supersnelle oplossing was beter geweest.
Het is meer de manier waarop dat veel mensen ergert.
Er is een downtime geweest van minder dan een uur en daarop reageerde hij dan zonder eerst te weten wat het probleem juist was.
Dat de klantendienst op zo'n ogenblik moeilijk te bereiken is, is heel normaal. Plots bellen 100x meer klanten dan normaal. Ze kunnen toch maar moeilijk constant met zoveel volk daar zitten om zo'n momenten op te vangen.
Van een minister verwacht ik toch een rustigere houding en laat je de mensen gewoon hun werk doen. Ik denk ook niet dat je in 10 minuten een antwoord terug krijgt op een mail die je stuurt naar zijn kabinet?
Een storing is ook enorm moeilijk te voorkomen. Ik vind dat de Belgacom techniekers dit echt keurig opgelost hebben.
Krititiek hierop is niet echt gepast, een bedanking voor de supersnelle oplossing was beter geweest.
Laatst gewijzigd door tomw 30 nov 2010, 18:15, in totaal 1 gewijzigd.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3239
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Dream on, quickie heeft daar geen bal mee te maken. Het is de druk van kleine providers zoals dommel, en de stijgende vraag van klanten dat ze hun limieten hebben laten 'vallen'. Quickie doet imho meer slecht dan goed, en als minister van vereenvoudiging heeft hij het systeem enkel maar complexer gemaakt.Synthesis schreef:Ik begrijp de negatieve reacties niet tegen Van Quickenborne. Het is toch mede dankzij hem dat er nu eindelijk abonnementen bestaan zonder volumebeperkingen. had het niet voor VQ geweest dan zaten wij hier met nog trager en duurder Internet.
Rechtstreeks een CEO op twitter aanvallen omdat er ergens een technisch mankement is achterbaks. Op zo'n moment kan een CEO er niets aan doen. De technische diensten hebben trouwens bewezen dat ze het euvel op een 'redelijke' termijn hebben kunnen verhelpen zonder dat er iemand van hogeraf in hun nek zat te hijgen omdat één of andere achterlijke minister op twitter wat van zijn tak maakt.Vind het fantastisch dat een minister dit ook doet zoals een normale mens, zijn ergenis uiten ten opzichte van de telecom monopolisten in Belgie en er iets aan wilt doen. T'wordt hoog tijd. Zelfs landen als Roemenie hebben voor peanuts symmetrische 100mbit verbindingen..
Als hij echt een verschil wil maken doet hij dat in het parlement door daar een normaal debat te voeren, en niet iemand publiek te brandmerken.
Landen als roemenie hebben dan geen of een ondermaats dsl/coax netwerk zodat het voor hun interessanter is om te investeren in pakweg fiber dan overal nog koper in de grond te steken. Daarom hebben zo'n landen een hogere glasvezelpenetratie dan belgie.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- gedeco
- Pro Member
- Berichten: 296
- Lid geworden op: 06 sep 2005, 10:57
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 10 keer
Volgens mij kun je geen enkele helpdesk vinden die alle klanten bij een P1 incident op deze schaal, persoonlijk kan te woord staan.tomw schreef: Dat de klantendienst op zo'n ogenblik moeilijk te bereiken is, is heel normaal. Plots bellen 100x meer klanten dan normaal. Ze kunnen toch maar moeilijk constant met zoveel volk daar zitten om zo'n momenten op te vangen.
Niet bij Belgacom en niet bij andere providers.
Het lijkt me eerder kafkaiaans

Original Pentium of Borg: Division is futile - your decimals will be
approximated.
approximated.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2511
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Volledig akkoord. Maar wat Belgacom wel kan doen bv. is dat de mensen die reeds in de wachtrij zitten toch een boodschap te horen krijgen dat er een grote panne is ipv. enkel die boodschap te geven aan nieuwe bellers (zoals het gisteren blijkbaar was).
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- meon
- Administrator
- Berichten: 16757
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Als gij in de IVR in de 'deadpool' terecht komt en de lijn maar blijft open houden ipv opnieuw proberen en terug het menu waarbij de geprogrammeerde scenario's worden afgegaan (en dus een aangepaste boodschap kan geven)...
Was misschien beter geweest dat je na een half uur wachten vriendelijk afgebroken wordt?
Was misschien beter geweest dat je na een half uur wachten vriendelijk afgebroken wordt?
- meon
- Administrator
- Berichten: 16757
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Aangezien ze op een eerder punt waarschijnlijk voor "storing melden" of zo hebben gekozen iets als dit?
Bedankt voor het wachten, maar u bent in deze sessie niet geholpen kunnen worden. Uw storing is mogelijk reeds gemeld en in behandeling genomen. Gelieve opnieuw naar dit nummer te bellen voor meer informatie. De openingsuren voor de Belgacom TV-klantendienst is elke dag van 8u 's morgens tot 22u 's avonds bereikbaar. Controleer ook onze statuspagina's op http://selfcare.belgacom.net voor de laatste status van onze diensten. Tot ziens!
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3239
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Dat bedoel ik niet.
Hoe ga je zo'n bericht bij iemand krijgen die de hele procedure van IVR reeds doorlopen is en nu enkel een wachtmuziekje te horen krijgt?
Hoe ga je zo'n bericht bij iemand krijgen die de hele procedure van IVR reeds doorlopen is en nu enkel een wachtmuziekje te horen krijgt?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2511
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Technisch geen probleem. Gewoon om de zoveel x sec. een check uitvoeren of er storingsmeldingen zijn en indien ja een bericht afspelen.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- meon
- Administrator
- Berichten: 16757
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Mja, uw IVR-systeem moet dat wel ondersteunen eh... Wij gebruiken bij ons op't werk voor de helpdesks Avaya (dat noemt daar 'vectoring') en ik zou niet weten hoe ge dat daar in uw vector (scenario) ingepropt krijgt...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 248 keer
Bedoel je dat het door Quickie is, dat we breedband hebben? Dat we dank zij hem geen dure inbelverbinding hebben?Synthesis schreef:Ik begrijp de negatieve reacties niet tegen Van Quickenborne. Het is toch mede dankzij hem dat er nu eindelijk abonnementen bestaan zonder volumebeperkingen. had het niet voor VQ geweest dan zaten wij hier met nog trager en duurder Internet.
Vind het fantastisch dat een minister dit ook doet zoals een normale mens, zijn ergenis uiten ten opzichte van de telecom monopolisten in Belgie en er iets aan wilt doen. T'wordt hoog tijd. Zelfs landen als Roemenie hebben voor peanuts symmetrische 100mbit verbindingen..
Mocht quickie er niet geweest zijn, dan kon het alleen maar beter zijn.
Maar deze vent slaagt er in, zich pas te ergeren, als hij zelf een probleem krijgt. We wachten al jaren op hem.
Gelukkig komt er binnenkort weer wat nieuws over quickie. Het moet groots zijn want het is de nasa die ons zal informeren.
http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetenschap ... iens.dhtml
de koe zegt boe
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Straks ga je nog vertellen dat VQ het internet heeft uitgevonden. Sorry hoor maar dat was Al Gore! #punintendedSynthesis schreef:Ik begrijp de negatieve reacties niet tegen Van Quickenborne. Het is toch mede dankzij hem dat er nu eindelijk abonnementen bestaan zonder volumebeperkingen. had het niet voor VQ geweest dan zaten wij hier met nog trager en duurder Internet.
Vind het fantastisch dat een minister dit ook doet zoals een normale mens, zijn ergenis uiten ten opzichte van de telecom monopolisten in Belgie en er iets aan wilt doen. T'wordt hoog tijd. Zelfs landen als Roemenie hebben voor peanuts symmetrische 100mbit verbindingen..
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Al Gore uitvinder van het internet ?. http://www.tech-faq.com/nl/die-invented ... ernet.htmllocalhost schreef: Straks ga je nog vertellen dat VQ het internet heeft uitgevonden. Sorry hoor maar dat was Al Gore! #punintended