Het Hof van Cassatie heeft het beroep van Belgacom in de rechtszaak rond de overname van de kabelmaatschappij Interkabel door Telenet verworpen. Dat schrijft De Tijd.
Belgacom is fel gekant tegen de overname, die dateert van begin 2008. De telco had zelf een bod willen uitbrengen, maar zou dat niet gekund hebben omdat de juiste procedure niet werd gevolgd.
Bron: http://datanews.rnews.be/nl/ict/nieuws/ ... atanews-nl
Telenet krijgt gelijk van Cassatie
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Dat gaat over de kabel waarschijnlijk. Ik vind het ergens logisch dat Telenet dit gedeelte heeft gekocht. Ze hebben de nodige technologieën om de kabel te gebruiken zoals het hoort.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Telenet heeft de voorbije maanden reeds bewezen dat ze niet bekwaam zijn om dit netwerk uit te baten, ze kampen met een serieuze overbelasting van het netwerk en dit verkopen ze aan de klanten onder 'vrij downloaden'.
Vind jij het dan ook logisch dat telenet wel gebruik mag maken van het netwerk van belgacom, maar niet andersom?
Vind jij het dan ook logisch dat telenet wel gebruik mag maken van het netwerk van belgacom, maar niet andersom?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Ok op die manier natuurlijk niet en snap ik inderdaad belgacom zijn reactie. Die gebruiken als ik mij niet vergis dsl gedoe voor professionele klanten? En als dit zo is verdient belgacom daar toch een mooie cent aan?
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
- Trojan
- Elite Poster
Als belgacom het stuk van interkabel had gekocht was er ruimte geweest voor andere providers, beweren ze in hun perbericht. Nu heeft telenet het alleenrecht.
In wat voor een wereld leven wij.
In wat voor een wereld leven wij.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Dat zeg jij,waarom worden de snelheden dan verhoogt.Trojan schreef:Telenet heeft de voorbije maanden reeds bewezen dat ze niet bekwaam zijn om dit netwerk uit te baten, ze kampen met een serieuze overbelasting van het netwerk en dit verkopen ze aan de klanten onder 'vrij downloaden'.
Waar halen ze dan de snelheid voor nieuwe klanten elke dag.
Ik ondervind niets van overbelasting.Waarom heeft bgc zo schrik van(fibernet) telenet.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Lees het topic eens over netwerk duikt in elkaar.Bunga schreef:Waar halen ze dan de snelheid voor nieuwe klanten elke dag. Ik ondervind niets van overbelasting.
Omdat het marketing technisch een sterk wapen is.Bunga schreef:Waarom heeft bgc zo schrik van(fibernet) telenet.
- Trojan
- Elite Poster
Die snelheid hebben ze verhoogd om een weerwerk te bieden aan de toenmalige aankondiging van belgacom. Ze hebben trouwens toegegeven dat ze fibernet gerushed hebben, en ze hebben daar ook een boete voor gekregen van het BIPT.
Dat jij geen last hebt van die overbelasting wil niet zeggen dat andere mensen zorgenvrij kunnen surfen en downloaden. Kijk maar naar de vrij downloaden thread.
Ik denk dat de meeste het met mij eens zullen zijn als ik zegt dat volume belangrijker is dan snelheid. Je 100Mbit is geen zak waard als je maar een fractie mag downloaden, en dan nog eens tijdens de uren die zij bepalen. Net neutraliteit ahoy!
Dat jij geen last hebt van die overbelasting wil niet zeggen dat andere mensen zorgenvrij kunnen surfen en downloaden. Kijk maar naar de vrij downloaden thread.
Ik denk dat de meeste het met mij eens zullen zijn als ik zegt dat volume belangrijker is dan snelheid. Je 100Mbit is geen zak waard als je maar een fractie mag downloaden, en dan nog eens tijdens de uren die zij bepalen. Net neutraliteit ahoy!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Bij belgacom kunnen ze nog niet eens hunne livestream goed laten verlopen en de mensen die ze oplichten zoals mij ze hun geld niet terug krijgen, hoe minder die hebben hoe beter.
Ge kunt ze kussen