Ik ben hier geen kenner van, maar er zijn 2 manieren die gebruikt worden om een dvd te locken op area code. Software en hardware. Ik denk dat ze meestal beide samen worden gebruikt. Bij software zorgt de software ervoor dat je maar bvb 4 keer van DVD zone kan veranderen en bij hardware tja doet inderdaad de hardware dat.
De hardware doet dit ietsje harder dan de software wel is waar.
Een oplossing zou dus kunnen zijn software te zoeken die dit niet meer doet of die het effect uitschakeld in de software die je nu hebt ... misschien is dat genoeg indien je een dvd speler hebt die het zelf niet hardwarematig doet.
Indien je DVD speler wel hardwarematig je DVD zone gaat onderzoeken en locken na 4 keer dan kan je je dvd speler 'flashen' met niet officiele firmware die je zal moeten zoeken op het web. De meeste recente DVD spelers doen het hardwarematig en daarvoor zal je dus de speciale firmware moeten zoeken op het web (firmware voor jouw type dvd speler).
Dit is wat ik er denk van te weten... ik hoop dat het zo wat klopt.
Ik heb even heel vluchtig gezocht in google (met mijn 56k modempje

) en vond deze site:
http://forum.firmware-flash.com/portal.php ... ik denk niet dat de dingen die erop staan illegaal zijn.